CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, May 27, 2010

trust??

baru-baru ni,aku ada terbaca satu post kawan aku,tentang 'KEPERCAYAAN'.aku tertarik dengan post dia yang tu.actually,semua post dia menarik..she used to be my very close friend,but suddenly,something happened yang membuatkan kami terpaksa membawa haluan masing-masing.okay,balik pada main tajuk,kepercayaan..

kepercayaan,satu benda subjektif yang kita sebagai manusia memang tak akan pernah nampak dengan mata kasar,walaupun,individu tu,tunjuk macam mana sekalipun..but then,kepercayaan juga bukan sekadar perkataan biasa,malahan ianya mempunyai makna yang cukup mendalam buat diri masing2.cuba korang bayangkan,hidup tanpa kepercayaan?huru hara jadinya.dalam kepala,mesti kita akan rasa resah je,macam ada benda yang tak selesai,.contohnya,kalau kita ada kawan,yang kita tak berapa nak percaya,kita asyik nak siasat je,apa yang dia buat,dengan siapa,apa yang dia ceritakan,dah macam CSI dah aku tengok..nak investigate sana sini..hehe~but,it is true,without trust,memang susah lah hidup seseorang tu.seandainya,kepercayaan itu diberi pada diri anda,maka jaga la kepercayaan yang kita dapat tu.sebab sekali hilang kepercayaan,selamanya kita akan dibelenggu rasa bersalah.hopefully,anda adalah salah seorang kawan yang memegang kepercayaan dengan sebaiknya..aminn..

Giving away a heart can hurt ... having a broken heart can be life threatening, even to the strongest people. But, receiving one is the greatest gift."

No comments: