CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, May 21, 2010

comel kan??ye..saya tahu..=)


aha~inilah hasilnya!!selepas beberapa hari mencari barang nak buat cupcakes,akhirnya,menjadi juga!!yaayyy`~happy2!!aku terdorong dengan kecomelan cupcakes yang ezza buat,sebab itulah aku nak cuba2 buat..tak sangka menjadi!hehe~walaupun tak lah secomel macam kat kedai kek,dan tidak juga secomel cupcakes yang ezza buat,tapi untuk kali pertama try buat,aku boleh puji diri sendiri..aha~tak ada orang nak puji,so aku puji diri sendiri pun ok jugak tuu..=p

yeehaa~~happy~~
terima kasih ye cik ezza kerana cupcakes anda menjadi sumber inspirasi saya..=p.
kalau tak,tak adanya aku nak rajin2 nak buat,lagi2 time tak ada orang kat rumah kan..
kalau ada adik kat rumah,tak apa la jugak,dia boleh tolong habiskan.ngee~~
ibu ada tanya,"kak long tunggu adik balik la.boleh buat sama2,kemas sama2.ibu dah cakap,ibu tak minat bakery.ibu tolong tengok boleh la.."
aha~~nak tunggu adik balik,lambat lagi la ibu.tapi bagus jugak kalau buat dengan adik,aku buat semua2,adik tolong kemas.=p
tapi takpela..saya kakak yang baik,so,saya buat sendiri..saya tak buli adik saya..=)

4 comments:

cik fara said...

fuhh
rjn anak dara sorang ni
:)

ain syuhada jamaluddin said...

well~~xkan kau baru tau kwn kau yg comel ni rjen..hehe~

ezza. said...

wahhhh,
terharu sy sbb menjadi sumber
inspirasi anda untuk membuat cupcake.
:D
comel ouhhhh!
nnti boleh la sy rasa ehh. ^^

ain syuhada jamaluddin said...

ehe~sgan lak den..
alala~xd comelnya..
try n error je tuu..hik3..
okay2..nnt ak bg kau rasa..=p