CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, May 5, 2010

kisah muet:episod 4

sekali lagi aku berkunjung ke rumah lily..seronok sangat bila dapat jumpa semua orang sekali lagi.i mean,dapat borak lama2,dapat pergi ambil gambar banyak2 walaupun bilangan gambar kali ni,tak berapa banyak macam yang sebelum ni,but kitorang have fun sanagat2!!best2!!!the day before muet,macam biasa la,lily ambil aku kat office ibu.then kitorang terus ke TAMAN LAYANG-LAYANG!!weee~~~seronok2!!!!!lompat sana,lompat sini ambil gambar.ehe~orang lain pandang pelik je kat kitorang.nak kata jogging,tak jogging,siap pkai wedges lagi,nak jogging apa nya..hek3..tapi berpeluh,megalahkan orang jogging!!waa~~macam mana tu?uh?hehe~then after that,terus pergi pasar malam,beli our dinner!!aku dengan yong tau fu,syaz dengan soto,dhee dengan cendawan goreng and soto jugak,lily with sate!!waa~`makan besar malam tu!!
keesokannya,aku dan dhee bersiap2 untuk muet.aduss~~tiba2 rasa saket perot pulak.ala,time ni la nak sakit perot,nak buang air,semua ada la.aku and dhee dalam satu group yang sama.and guess what?aku group first untuk session 2!!waa~~makin berdebar-debar.but alhamdulillah,rasanya,ok lah kot,kalau nak compare dengan sem lepas.hopefully band 4 kali ni.aminn..then after muet aje,terus ke mid valley!siap sesat lagi!!!ehe~~makan2,then hantar syaz balik,and lepas tu,aku,lily and dhee tengok movie.the losers!!!BEST OK!!rugi tak tengok!!anyway,im having such a good day with u girls..
and special to lily,thank you for the present.happy sangat!rasa macam nak cium2 kau!haha~~thank you!!!muah3!!muah3 to three of you!

No comments: