CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, May 29, 2010

maaf...

wahai mata..
maaf jika terlalu banyak air mata yang mengalir melalui mu..
maaf jika terlalu banyak penyeksaan yang aku berikan padamu..
maaf kerana membiarkan dirimu bengkak berhari-hari untuk suatu ketika..

wahai telinga,
maaf jika terlalu banyak perkara-perkara yang tak sepatutnya aku dengar,
maaf jika terlalu banyak umpatan yang tidak benar yang aku terima..
maaf jika setiap perkara yang didengari tidak benar,dan aku mula percaya tentangnya..

wahai mulut,
maaf kan aku seandainya terumpat siapa2 yang tidak bersalah,
maaf andainya aku berdusta,
maaf juga andainya aku termarah siapa2 tanpa usul periksa,..

wahai hati..
maaf jika aku mencalarkan dirimu di mana2..
maaf jika aku terburuk sangka tentang manusia,
maaf jika hati tidak boleh menerima tentang apa2...

saya nak jadi jiwang harini...
post saya agak jiwang..
maaf ye..
tapi saya tak kisah..
=p

2 comments:

ERi said...

xslh jiwang..jgn amek kira ap org kate lau ia bole wat kte rse lega..
urm..

ain syuhada jamaluddin said...

huhu~
yea..its true fakhri..if terlalu fikir apa yg org kata,maybe akan buat kita lagi sedih..
thanx 4 being there 4 me..