CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, May 13, 2010

saya ok!alhamdulillah..


saya ok..jangan risau k??rasa terharu sangat semalam,bila syaz,diyaa,ezza and lily menanyakan khabar aku macam mana.huaa~~meleleh-leleh air mata keluar tahu??awak semua buat saya terharu ok!!alalala~~sweetnyee korang ni.dont worry ok??aku ok je.thank you sebab selalu ambil berat tentang aku.aku tahu,if aku sedih banyak mana sekalipun,takkan ke mana kan?cuma,biasalah tu,bila bulan mengambang,ada la time2 'emo' dan sensitif tu.aku sensitif kah?aha~~itu no komen,,..kena tanya orang-orang yang dekat dengan aku la.ain sensitif ke??tak kan??hehe~

semalam diyaa call,semata-mata nak tanya kenapa.aha!diyaa!!menyusahkan aje..for your information,kita bukan tak nak cerita kat awak,tapi awak kan tengah final,and awak jauh.tak nak la awak risau tentang kita.awak tahu kan,kita takkan pernah berahsia dengan awak.kita akan cerita kat awak,cuma lambat dan cepat aje.hehe~yela,masing2 ada masalah masing2 kan?tak nak lah susahkan awak.ngee~~anyway,tq ok?muah3!kita sayang awak!sampai bila2.

aku letak aje telefon after diyaa call,tak sampai seminit,lily pula call.mula2,aku tak tahu siapa yang call,sebab bukan nombor lily.aku angkat,then dia kata "ni lily lah".aha~~tau lah guna handphone baru,jeles!jeles!mana aci!heeh~borak punya borak dengan lily,rasa seronok sangat,yea,aku agree bila kau kata bila kita berempat sama2,kita lupa semua problem kita.iyela,kita semua ada problem tersendiri,and bila kita jumpa,duduk sama2,kita lupa semuanya!rasa macam seronok sangat!thank you lily..thank you sebab call semalam..love you!

2 comments:

mynameisdiha said...

ala ni rasa disisihkan ni :D
ain, i am so sorry. i am out credit. so, aku tak boleh nak text sesiapa pun. btw, aku tahu pasal kau sedih from syaz dan aku kasi tahu lily. hehe. hope kau dah okay :)

ain syuhada jamaluddin said...

hehe~xpela dhee..aku tau..xpe..aku tau kau ad im lily tnye sal ak..hua~terharu2..tq guys..