CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, May 12, 2010

kami duduk di luar kah?

ok,firstly,aku terkejut bila dengar junior untuk asasi undang2 uitm kuantan lagi ramai dari jumlah senior2.dengar kata,590 org.aduss~~aku tak tahu mana nak letak kami2 senior yang sedia ada ni.kami tahu lah kami comel2 belaka..wnk2*agak terkejut dengan bilangan yang semakin ramai,sedangkan hostel kami kecil sahaja.aku tergerak hati nak join group senior junior uitm kuantan.memang ramai lah sangat yang join and part yang aku rasa kelakar,aku teringat time aku mula2 nak masuk uitm kuantan dulu,aku pun tanya soalan2 macam tu jugak."kena pakai baju apa time register?","boleh pakai jeans tak?"..ehe~owh..aku tersa sangat lurus bendul time tu.and aku teringat jugak,time mula2 kenal ammar kat myspace dulu,dia tanya,kena bawak seterika tak?","iron board kena bawak tak?".*---* teett...then masuk je,boleh pulak satu kelas..=p.

back to the story,kalau lah kami2 yang senior ni akan ditempatkan di luar kampus,awal2 aku book nak bawa kereta.bukan apa,agak susah la kalau nak ulang alik kalau tak ada kereta kan?ha,siapa2 yang baik dengan aku tu,boleh la tumpang sekali!ehe~mula la membodek tuu...tak ada la.kalau aku bawa kereta,bolehla kalau nak tumpang if satu jalan.hehe~then aku ada dengar jugak,kita yang senior ni kena tumpang hostel shahputra.tidaaakkk~~saya tak mahu...please?please?

2 comments:

Little Miss Lily said...

aku tak kisah dia campak mana pun.
selagi ada kereta dan selagi ada korang
NO PROBLEM! :D

ain syuhada jamaluddin said...

ngee~~aww~~terharu lily..muah3!!kalu aku bawak kete afta ds,kita tuka2 k?kete ak bwk g kampus,kete kau bwk g jenjalan or sebaliknya la..yaayy~~