CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, May 22, 2010

a day with them...


yaayyy~~akhirnya,harini,aku keluar juga!!!setelah beberapa minggu 'terperam' di rumah,weeho0o0...seronok2!!!=p
at first plan,nak keluar berempat,aku,marlysa,ammar and ras..but suddenly,kitorang dapat tahu yang adik ras masuk hospital,so ras tak jadi nak join kitorang sebab kena jaga adik dia di hospital.so,after ammar drive ambil marlysa kat rumah dia,then ambil aku pulak.ehe~sorry la sebab menyusahkan orang penang jadi driver kami..aha~sekali sekala kan,boleh la ek awak?hehe~aku siap bagi direction yang aku rasa,tak la susah,but sesat jugak diorang~aha~actually tak ada la sesat,cuma salah jalan aje..=p
but still boleh lalu ikut situ..alhamdulillah,sampai juga akhirnya...wee~~
then kitorang terus straight ke sjmc,nak pergi melawat adik ras..sampai aje kat hospital,borak punya borak,then kitorang ke sunway pyramid!yeehaa~~
pengumuman ye kawan2,kami tengok SHREK!!!korang dah tengok ke?belum kann..hehe~weeho0o0..best2..kitorang tengok 3D punya version..memang best..and rugi la kalau tak pergi tengok..walaupun tiket agak mahal,but berbaloi-baloi..=p
then time makan,kitorang duscuss tentang trip nak pergi singapore tu..aku okay aje..but yang lain2,kena la tunggu dulu.takpe2,nanti apa2 hal,kita discuss balik..
after tengok wayang,terus balik since dah lewat petang..ammar hantar marlysa balik,then kemudian baru hantar aku..tiba2 ammar ajak pergi minum2 kat kopitiam.then okay la,aku teman.sampai la maghrib,baru sampai rumah.thank you sebab jadi driver harini..thak you sebab nak pergi ambil saya kat rumah,n thak you jugak sebab belanja makan and minum petang..=)ly
thank you jugak kat marlysa sebab sudi teman kitorang tengok shrek for the second time..=p
happy dapat keluar dengan both of you..wee~~

maaf,kami berdua tak sempat ambil gambar memandangkan kami sibuk berbual..aha~nanti2 la aku kenalkan kat kau ea farah..haha~

4 comments:

cik fara said...

ciot je ko
yg ko nk sorok2 sngt napee
aihh
apee la you niii
ahaksss

:P

ain syuhada jamaluddin said...

alahaii..hehe~
xle la yunk..public figure nii..hehe~
gambar kami utk tontonan kami berdua shj..yg len2,tunggu kwen nnt..muahaha~

ERi said...

ainn!!ko makin montel..kihkihkih

ain syuhada jamaluddin said...

fakhrii!!!hehe~
jhat2..xla..ak xmontel la..huaaa~~~hehe