CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, May 16, 2010

selamat hari guru..

aha!aku rasa gambar ni tersangat lah buruk.setelah sekian lama aku tak pakai tudung bawal,semalam pergi breakfast dengan ibu and abah,aku malas nak lilit-lilit shawl,so aku pakai je tudung bawal.aku terasa sangat selekeh..lipat sana,lipat sini,dah tak jadi macam dulu..huaa~~kejap2..gambar ni selingan je,tak ada motif yang berkaitan pun untuk post kali ni..=p

hari ni,sepatutnya,aku ke mrsm,untuk ambil sijil spm aku.walaupun results tak ada lah bagus,tapi kena jugak ambil untuk kemasukan ke degree nanti.aku plan dengan farah nak pergi dengan dia,but masing-masing rasa macam tak nak pergi,so,tak jadi lah.sorry to my homeroom members,ain tak dapat datang harini..di kesempatan ni,aku nak ucapkan,HAPPY TEACHERS DAY...thank you to all teachers and lecturers yang mengajar aku sampailah aku jadi 'ain' yang sekarang,..hopefully cikgu tak pernah jemu ajar saya..saya tahu,saya budak nakal.selalu ponteng gotong royong kat sekolah dulu,selalu ponteng tak pergi solat subuh di surau kat mrsm dulu,tapi kat uitm saya baik..ehe~~=p
thank you to all teachers and lecturers

No comments: