CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, May 19, 2010

jeles!aha~~

ye..saya tahu saya rendah..*--*

al kisah nyaa..ada
ada lah dia ni,
'ter'jeles la sekejap,sebab saya ada janji dengan kawan lama saya nak belanja dia makan, and sudah semestinya la lelaki..takkan la nak jeles dengan perempuan kot,kan? aku nak belanja kawan aku makan tu,sebab birthday dia baru-baru ni,and aku kena belanja sebab kalah battle dengan dia haritu..so janji,tetap janji..kenalah tunaikan.. belum sempat aku bagitahu si dia,dia dah tahu dulu..aduss~~~dia tanya,"siapa -------- ni?terus terbangun dari tidur aku pagi tadi.beria bangun awal(awal ke??) nak explain everything.yela,takut la,salah faham ke apa ke..dupdapdupdap..takut aku tahu??haisshh..saspen aje..then selepas beberapa mesej,selepas beberapa call yang tak diangkat,dah ok da..alhamdulillah..hehe~hopefully tak ada la jeles tu lagi.. main point here,tak sangka lelaki pun ada jeles kan??i mean..nak jeles tu boleh,tapi tak ada lah sampai merajuk tak angkat phone call..ehe~~takut tahu??awak buat2 la lagi macam tu,nanti saya mati sakit jantung nak ke =p??setahu aku lah,kaum perempuan ni,kalau kami rasa nak merajuk tu,sekali kaum lelaki call aje,terus angkat dah,kan?betul tak?betul tak?hehe~tak tahu lah,,.maybe kami rasa tak sampai hati lah kan nak buat yang lelaki risau kan?mula2,aku dengar aje,kawan2 aku cerita tentang bf diorang yang tak angkat phone kalau dia call nak pujuk,but sekali kena kat diri sendri,uh?barulah aku tahu..hehe.tak apala,sekali sekala,bolehla..but jangan selalu,nanti gf2 semua lari,nak?ha..baru tahu..gigit jari la korang nanti..=p
pss~~jeles tanda sayang..kan..

No comments: