CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, May 1, 2010

haritu,saya beli...then semalam saya beli..hari ni saya beli..lepas ni??

ehe~shopping lagi?yea..itu sudah semestinya!hek3..sudah menjadi hobi utama ok.kalau ain syuhada keluar jalan2 tak beli apa2 tu,memang pelik bin ajaib la jawabnya.demam maybe..sebab tu tak larat nak beli.tapi selalunya kalau demam2 pun,aku larat lagi angkut barang bawak balik.muahahaha~~nak buat macam mana,memang dah jadi satu penyakit kronik.macam mana la nak pulihkan penyakit ni ek?kesian jugak kat bakal suami aku nanti,.habisla dia..takpe2,you sanggup berkorban apa sahaja kan yunk?hek3..kejam sungguh bunyinya..
ni makcik nak cerita ni.penyakit yang dah semakin menjadi-jadi sejak cuti ni lah kan..haritu,time keluar dengan freundschaft,aku beli perfume..marks and spencer.then lepas tu,tak beli apa2 dah.baru-baru ni,keluar dengan syaz,lily and dhee,beli baju!!wee~~suka2!!and plus perfume.LAGI??ehe~jangan tanya kenapa beli banyak2 kali ok..sebab memang tu hobi kalau dah berkenan.hek3..then tadi,keluar dengan ibu!ibu janji nak belanja jeans kat romp..pusing punya pusing,tak jumpa romp,jumpa marks and spencer.beli lagi perfume?tak lah..kali ni beli body cream.waahh~~tq la ibu!pusing lagi..jumpa vincci!!eceehh~~tempat favourite ok..and kebetulan bulan ni ada sale for mother's day special.dapat 20%,each women's item.wah~~apa lagi.memborong lagi..aku dapat sepasang wedges,dan ibu juga dapat sepasang wedges!sangat seronok!!!ehe~lepas ni??nak beli apa pulak ea??hurmm...nantilah..nak fikir2 kan dulu,dan buat senarai..ehe~~

4 comments:

lurve+me+more said...

yunk!!!!!!! wedges kamoo sgt chantekk!!!!! shopping je kjenye..hikhik...

ain syuhada jamaluddin said...

yeehaaa..hek3..itu dah menjadi hobi KITA yunk!hek2..
bila kit amua shopping sme2 yunk?
i miss you la..

cik fara said...

shppng shhpng
pas tuu
bru sdar dompet smkin menipis
hehee


lawa2 wedges tu!
purple gtuu
:)

ain syuhada jamaluddin said...

wee~~~hehe~alala~~nak ajak kau g shopping skali act,ble ak pau kau!hehe~