CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, May 26, 2010

KAC's


kak muzie,cik iza,kak syida,kak didie and me!
with all the kakak2...
staff KAC..and my cousin wearing white black baju kurung..
happy birthday cik iza!!

semalam,aku ke office anyah (my cousin) tempat aku bekerja dulu..tujuan aku pergi semalam,nak celebrate birthday one of the lawyer yang bekerja kat situ..cik iza nama dia..wee~~happy birthday cik iza..dia baik and kelakar snagat2..and gambar kat atas,adalah gambar semua staff yang bekerja di Kartika&Co (KAC).best sangat dapat kenal dengan semua satff.diorang semua baik2 and tolong aku if aku tak tahu nak buat apa2.kitorang dah macam adik beradik.share problem sama2,share cerita,gelak sama2,makan lunch sama2,main facebook sama2!hehe~walaupun mostly,diorang semua dah kahwin,and dah ada anak pun,but still perangai diorang macam budak2!hehe~seronok dapat kenal dengan kakak2 semua.tiada kes buli ye sepanjang saya bekerja..wee~~



sepanjang aku bekerja kat KAC,aku rapat dengan sorang kakak ni,nama dia,kak muzie..from first day aku start kerja,dia yang banyak ajar aku,dia datang duduk kat meja aku,and ajar aku macam mana nak buat tu,nak buat ni.and sampailah hari2 seterusnya.walaupun diorang letak berpuluh file yang tebal2 kat meja saya,tapi saya seronok!seronok sebab dapat buat and sambil2 tu,belajar..wee~~itu buli ke?tak ada la..diorang saja je kacau..then sepanjang kitorang kenal,kak muzie ada lah cerita serba sedikit problem dia..macam yang aku kata,kitorang dah macam adik and kakak!hehe~then guess what?semalam,last day aku ke KAC,kak muzie hadiahkan aku jam tangan ELLE..huaaa~~aku rasa nak nangis!bukan nak nangis sebab tak suka jam tu,nak nangis sebab terharu and sedih sebab berpisah dengan semua kakak2 kat situ..thak you kak muzie..ain happy and seronok dapat kenal dengan akak..

No comments: