CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, May 24, 2010

saya bimbo~~haha~



alahai..comelnya budak ni!!cubit baru tahu??mak ain suka cubit2 budak kecik.nak?nak?eii~~siapla awak nanti..tula..sape suruh comel sangat ha?kan jadi bahan cubit mak ain dah ni..ha..hehe~semalam aku pergi rumah kak ina(cousin) kat OU,semata-mata nak jumpa rania!!wee~~rindu sangat2 la kat dia,sebab dah seminggu lebih tak jumpa..huaa~~bestnyee dapat main dengan dia!alalalala~~geram!!=)

then aku baru je sign up untuk formspring.aha~sejak dua menjak ni,ramai sangat yang buat formspring.aku tak ada la berminat sangat,but tiba2 amru tanya,"kau ada formspring?"
"uh,tak ada la..takut nak buat formspring sebab nanti ada oranag yang aku tak kenal tanya macam2.."
"kau tukar la kat settings..blablabla.."

then,aku pun tryla..isi form tu,then garu2 kepala,macam mana nak wat ni?eh2..nak tanya soalan macam mana?aha~~bimbo di situ..malu lerrr..shh~~~jangan bagitau sape2 amru..haha~then secara rasminya,saya sudah ada formspring!!yeehaaa~~~

3 comments:

@mru said...

haha. wei, aku tak cakap apa pun eh. tapi ko da post kat public! haha. saya diam jew, *zipppppp*

ain syuhada jamaluddin said...

ahahahaha~~shh~~jangan gtau spe2..muahaha~

ain syuhada jamaluddin said...

ahahahaha~~shh~~jangan gtau spe2..muahaha~