CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, April 18, 2010

yaaayy~~keluar dari kepompong!!





akhirnya,setelah beberapa lama aku tidak menjejakkan kaki ke luar rumah,aku keluar jugak dripada 'kepompong'.aha~ayat macam sasterawan la pulak..ehe~semalam,aku dan rakan2 geng bas sekolah la kan..bertemu!!wee~~seronok2!!walaupun cik farah ainna dah cerita,saya nak cerita jugak!tak kira!ehe~~first,jumpa dekat rejab.macam biasa la kan,kedai mamak FAVOURITE semua la kan..haha~aku,wan,azzira and farah sampai dulu..tunggu punya tunggu,tak sampai2 jugak yang lain ni!!aduss~~cair da make up kitorang ok..selepas sejam lambat daripada yang dijanjikan,barulah nampak semua orang sampai..antara yang join semalam,aku,azzira,aziera,farah,faz,che,zul,wan and fudin.lamaaaaa lah sangat tak jumpa mereka2 ni..yelah,masing2 ada tugas masing2 dan berada di berlainan tempat untuk menyambung pengajian masing2..borak punya borak,air dah bergelas-gelas,roti canai da berpinggan-pinggan,kami pun decide nak gerak ke sunway pyramid!tak nak lah pergi ioi lagi kan..itu tempat masa muda2 dulu..ehe~~sampai je kat pyramid,jalan2,pusing2,beli tiket wayang,then MAKAN lagi!!!yea..sekali lagi kami MAKAN..so,korang jangan salahkan aku kalau aku tembam lepas ni..keh3..apa2 pun..seronok sangat keluar dengan korang semalam..walaupun kaki aku sakit,aku tak kisah la..sebab aku happy!!weeee~~~

owhh..lupa nak bagitahu,ridwan yang belanja kami makan dekat kedai mamak tu!!!weee~~tq wan..lain kali boleh belanja lagi kan?kan?ehe~~

2 comments:

cik fara said...

aha
aku tringt prstiwa di popeye
sy tamak dgn sos
aku musykil ni
slalu aku mkn mcd
hbis jaa cili aku amek byk2 tu
haha

smalm dok berceritaa je time mkn
2 yg x lalu tuu

ain syuhada jamaluddin said...

hahaha~kau mmg tamak sos!!eiu~~mjuk!!
hehe~
lrve u la dear..