CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, April 19, 2010

kawan??tak nak laa...

me:yea,tq for giving me those advice.thank you best fren!
him:best fren?i hope more than that..can i??
me:uh??(bagi peha,nak betis!bukan main!)*dalam hati la kan,takkan nak cakap depan2*

ha,when it comes into this situation,pening huh??yea..that's what i feel.aku mengharapkan advice dan sokongan dari seseorang yang bernama teman,tapi dia mengaharapkan lebih dari itu.bila kita dah selesa bercerita and share gelak tawa kita dengan dia,tiba2 dia mengharapkan hubungan yang lebih dari itu.maafla..saya tak boleh..macam yang cartaz pernah kata,kalau tak nak benda ni berpanjangan.better kita jauhkan diri,so that tidak berlarutan harapan tu.dan kita sebagai perempuan,kita selalunya,senang lah sangat nak tahu,kalau a guy tu,suka kat kita.bukan nak perasan ataupun syok sendiri,tapi benda tu kenyataan..kan cartaz??hmm..saya hanya mampu bagi awak layanan,hanya sebagai seorang kawan,tidak lebih,tidak kurang.maafkan saya..saya tahu,awak baik.tersangat lah baik.but when this happen,saya kena lah jauhkan diri buat sementara waktu..hope awak faham..tapi kalau nak jadi kawan,saya always ada untuk itu..fikir-fikirkan..
taken!taken!=))

No comments: