CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, April 26, 2010

kisah muet:episod 2

dhee~~~
shopping!!!
lily and syaz!!
awal pagi nak pergi muet!

continue second episode.wee~~second episode means second day..hari muet.bangun tersangat lah awal hari tu,sebab kena pergi awal ke sekolah tu,takut kelam kabut nak exam.agak awal kami sampai.jejak aje dalam kawasan sekolah,loceng bunyi and lagu negaraku sedang dimainkan.apa lagi,kami sebagai rakyat malaysia yang sejati,berhenti tengah2 jalan,menghormati lagu negaraku.hek3..dah lama tak buat macam tu,since habis sekolah ni lah kan.tengok student pakai baju sekolah,aku pun terasa nak pakai baju sekolah semula.tidak semua hari2 di sekolah itu,hari terburuk aku,malah ada banyak kenangan dan pengajaran yang menjadikan diri aku sebagai aku sekarang ini.alhamdulillah.tapi aku tahu,masa takkan boleh berputar semula.hanya sekali sahaja dalam seumur hidup kita akan pakai baju sekolah,kan?ok,then kitorang terus ke kelas yang ditetapkan.dupdapdupdap..tuhan aje yang tahu,macam mana berdebar hati aku.dhee pun sama.huaa~~overall,exam muet ok sahaja.nak kata senang sangat,tak ada la..nak kata susa sangat pun,tak jugak,.hurmm..risau!!! but after muet je,lily dah tunggu depan sekolah,nak jemput kitorang.yeehaaa~~enjoy la!apa lagi..mula2 pergi makan tengahari dulu,yela,since aku and dhee tak makan apa2 dari pagi,memang kebulur la kitorang.superbest makan tengahari kitorang dan murah!ehe~itu yang penting.lepas makan aje,kami gerak ke KL..yeeehaaa~~excited sungguh!!!lily park kereta kat medan tuanku,then naik monorel ke sungai wang!borong sana sini baju,sampai lenguh2 kaki!heeh~~biar lenguh,asalkan puas hati.part yang paling kelakar,pusing punya pusing,borong punya borong,sampai putus wedges aku!huaaaa~~~~nak nanges ok..sayang sangat wedges tu.then dhee belikan aku selipar.ehe~~tak apela,daripada berjalan kaki ayam.hek3..then lepas tu,kitorang ke jalan TAR pulak.ramainya orang kat situ,tuhan aje yang tahu..sampai berselisih bahu nak berjalan.lily and dhee apa lagi,memborong tudung syria!aku and syaz?dah tak larat nak jalan dah.penat sangat..hehe~after maghrib,balik rumah lily.then parents lily nak belanja makan!waahh~~~memang perut tengah lapar time tu,yela,since tengahari tadi tak makan apa2.after makan,teman parents lily beli barang di tesco.lily and dhee sibuk main troley aje..memang kelakar.keh3.malam tu,semua terbongkang tidur awal..haha..penat sangat berjalan.wee~~overall,,seronok!!!pss~~sarah,adeq lily tidur dengan kitorang!!=))ini gambar hari kedua...

No comments: