CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, April 28, 2010

kisah muet:episod 3

yeehaa~~hari ketiga??bangun agak lambat ok..pss..aku rasa,aku je yang bangun lambat..yang lain2,semua dah duduk borak2..ehe~~nak cover penat seharian berjalan semalam kan..dalam pukul 10 pagi,kitorang turun ke dapur rumah lily,dan menikmati breakfast kami!wee~~nasi lemak!!!(baru je mengidam nak makan nasi lemak semalam..ehe~~)borak punya borak kat dapur rumah lily,plus mama lily ada,lagi la seronok berborak!seriously,mama lily saaaaangaaaattttt sporting!best borak ngan mama dia..macam borak dengan kawan2!!hehe~but still ada respect di situ,as orang yang lebih tua dari kami.well,kami berbudi bahasa ok..hek3..bercamwhore dekat hall rumah lily..dah macam ambil gambar raya dah..chantekk!!plus rumah lily pun sangat chantek!!dah puas ambil gambar,then gerak ke kL!!!yeehaaa~~lily park kereta di SME bank..office ayah lily,so gunakan kemudahan yang ada sebaiknya ok..=)kami naik LRT dang wangi ke klcc..waaahhh~~sampai je kat klcc,pusing sana,pusing sini,then tiba-tiba terjumpa my cousin and parents dia(anyah,mak ngah and ayah ngah)kat FENDI..dalam hati aku,mesti anyah nak beli present untuk mak ngah since today,aku memang akan ke rumah anyah untuk celebrate mother's day.lepas jumpa kejap,then we're having our lunch at desert bar..best!!bukan setakat best,but superduperbest!!aku share makanan aku dengan dhee since kitorang tak ada la lapar sangat..but DELICIOUS!!!wee~~after that,gerak ke pavilllion!!raaaaamaaaaiii sangat orang..and guess what??aku dapat present from syaz!!alalalala~~tq syaz!!!!muah3!!!tempat wajib untuk pergi,forever 21,cotton on,charles n keith and mana lagi ek??ada la lagi..tak ingat..ehe~~part yang paling aku tak boleh lupa time jalan2 ni,aku,dhee and lily tukar2 wedges and flats!aha!!tu la..nak lawa punya pasal,sanggup tu pakai wedges,sampai lenguh2 kaki,then tukar pakai flats pulak.sampai melecet kaki aku ok!!ala..tak nak la nampak 'renek'..=)and one more thing,hari ketiga ni,semua pakai baju yang baru sahaja dibeli semalam!!wee~~lily and syaz dengan jaket diorang,aku dengan baju 'mei ling',dhee dengan shawl baru!!!waahh~~bergaya sakan!!!
then after that,lily drop aku,dhee and syaz di STAR..masa untuk balik..huhu~~agak sdih after 3 hari seronok luangkan masa dengan diorang..hug2,and kiss2,then balik..huaaa~~nanti kita jumpa lagi time speaking ok??lily janji nak bawak pergi tempat air terjun??waahh~~excited2!!!

2 comments:

mynameisdiha said...

Awww, suka entri ni ada gambar aku. haha :D

ain syuhada jamaluddin said...

yeehaa..bnyak gamb kau la dhee..hehe~muah3!