CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, April 16, 2010

jangan kacau saya!!emosi tak stabil..

antara serius dan komitmen,mana satu yang penting?ada sesetengah orang kata,serius penting,ada juga orang kata komitmen penting,dan ada juga yang mengatakan kedua-dua nya penting..as for me,both are important when it comes into certain situation.i am not asking to be serious all the time,but at least,when i really need further explaination,please be serious..bukannya apa,hanya hendakkan kepastian dan semua persoalan yang aku fikirkan terjawab.ala,kita semua tahu,perempuan,tak selalunya emosi kami stabil.faham2 sendiri lah kan?dalam sebulan sekali,mesti ada nya nak buat perangai..aku nak marah,tak tahu nak marah pada siapa,yela..kalau adeq ada kat rumah,boleh jugak aku share2 cerita,tapi aku sorang2 aje.hurm..

walau apa pun yang terjadi,alhamdulillah,situasi masih lagi terkawal,tak ada la periuk belanga terbang keluar kan bila tengah tak stabil tu.cuma duduk termenung aje la.tapi,ok la tu,daripada duk marah semua orang tak tentu pasal kan?huhu~hopefully,semua persoalan yang aku nak tahu,akan terjawab juga.aku sanggup tunggu biar lama mana pun.huaa~~

ok lah,nak pergi termenung lagi..=(

6 comments:

cik fara said...

awatnyaa ko nie??

ezza. said...

aishh, knp meh ain?
meh share dgn aku. :)

lurve+me+more said...

both pnting yunk...actually dua2 relate...kalau kite serius normally mst la kite bg komitmen...n ble kite dh bg komitmen plak, of course la kite serius....i hate sumone yg x serius...annoying...biasenye org yg bg komitmen,mostly lbih ready,serious and stabil in rltionship or other certain things..

ain syuhada jamaluddin said...

fara~tngah period.mcm ni la gayanya..haha~

ain syuhada jamaluddin said...

ezza~alololo~so0 sweett..hehe~tg period la..dtg bulan..itu yg emosi xstabil..muahahaha~

ain syuhada jamaluddin said...

yea!dts true darl!!i hope that 4 my relationshp..pray 4 me yea!muah3!!lrve u dear!!