CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, April 7, 2010

ingtan anda bermakna buat saya..

dua tiga hari ni,aku malas lah sangat nak jawab panggilan fon kalau orang call..ehe~maaf yerr kepada sesiapa yang saya tak angkat kalau awak call..saya busy..(cehh..alasan..kih3).tapi ada antara kawan2 yang aku tak sangka2 akan ingat pada aku.wee~~seronok+terharu tahu??actually,aku pun teringatkan kamu-kamu..lama dah kan kita tak jumpa..huaaa~~bila mau ketemu sayangss??

malam tadi,bonda,text me saying that she miss me!waaahh~~bonda!i miss you too la!!bonda dah macam kakak ain tau.ada satu feelings ni,yang mengatakan ain sayang sangat kat bonda,ain dapat rasa macam ain close sangat dengan bonda walaupun kita jarang communicate.ada sekali tu,time kita celebrate birthday diana,then kita nyanyi kat bawah tu.you guys make me cry,then you came to me and hug me.ain xdapat nak describe,macam mana leganya ain bila bonda datang hug ain.huaaa~~terharu2...wee~~

then,my cousin yang tengah study kat africa,IM me kat facebook.i called him abang long (anak ayah su).dia dah macam my brother since aku sendiri pun tak ada abang kan.dari kecil,sampai lah hari dia nak pergi africa tu,kitorang rapat la jugak.sebab time kecil2 dulu,aku selalu duduk rumah ayah su,and main sama2 dengan abang long,kak fiqah,adnin and adeq.after dia balik from africa,time cuti2,err...tak bolehla nak main2 sangat..bakal ustaz la katakan..ehe~segan jugak..lately abang long selalu komen and IM..waahh~~segan2!!tapi alhamdulillah..at least dia ingat kat cousin2 dia..balik tau this year..balik raya then boleh bawak kitorang jalan2.ehe~request ni..

syazana zambri..ehe~syaz ada write kat wall aku..saying that,aku senyap je,and tak rindu kat dia pun.waaa~~kita rindu syaz sangat2 tahu???kita jeles sangat bila syaz and lily keluar haritu.=(actually,kita selalu fikir pasal syaz sejak syaz mesej kita haritu.kita sedih,and kita tak dapat nak ada dengan syaz time tu,sedangkan time kita sedih,syaz selalu ada dengan kita.sorry syaz.sorry sebab tak ada dengan syaz time tu.honestly,kita rindu nak duduk kat balkoni dengan syaz,cerita2..rindu nak duduk meniarap kat katil bawah tu,..rindu nak pergi makan kat kedai abang stalker dengan lily and dhee sekali.huaaa~~bila nak balik kuantan semula and buat semua benda2 tu??

faliq~ini sorang lagi bestfriend aku.walaupun duduk study jauh nun di sana,(ceehh ayat!),but still faliq contact aku.kalau tak sempat nak call,faliq mesej.walaupun faliq tak sempat nak call,and faliq just text ain je,ain appreciate sangat2 tahu?faliq ingat kat ain pun,ain happy sangat2..at least,ain tau,faliq tak lupa kat ain.yaayy~~clap2..if faliq ada problem,jangan sorok dari ain ok..macam2 mana pun,ain akan tau jugak.lambat cepat je.jangan sedih2..tahu??

dear all..ingatan anda sungguh bermakna buat saya..