CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, April 5, 2010

kalau masa boleh diputar semula..

kalau masa boleh diputar semula...
aku nak selalu ada dengan dia..
aku nak duduk sebelah dia,mendengar cerita zaman2 dulu,walaupun sudah berulang kali dia ceritakan pada aku..
aku nak duduk sebelah dia,potong kuku dia,sambil dia menjerit-jerit sebab takut terkena isi kuku,
aku nak pimpin dia ke tandas,aku nak mandikan dia dari awal sampai akhir,..
aku nak persiapkan diri dia,pakaikan baju,pakaikan bedak pada mukanya,persiapkan dirinya untuk solat,pakaikan telekung dia,
aku nak duduk sebelah dia,dan bertanyakan pendapatnya tentang apa2 yang aku kurang pasti,
aku nak menyuapkan makanan pada dia,nak lihat dia beria makan makanan yang diberi..
rindu semua tu..
kalau lah masa boleh diputar semula..aku inginkan ini..
tok mek..

2 comments:

cik fara said...

tapi mse x bole dputar blik cik ain

ain syuhada jamaluddin said...

huhu~dts y la i quote KALAU cik fara..hehe~