CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, April 30, 2010

diet!diet!

berat aku dulu,37kg..
berat aku sekarang,43 kg...
huaaa~~~aku dah gemuk!perlukan proses diet sekarang ok??
apa yang harus aku buat??
makan roti kering aje hari2..
jangan makan nasi..ingat tuu!!!

and by the way..aku nak promote blog sorang kawan aku ni,.aku dah kenal dia,lama dah,since sem 1 lagi,(ehe~lama la jugak tuu).tapi,aku baru je tahu dia ada blog.then aku bukak la blog dia.from first aku baca,saaaaampaaaaiiii lah last post dia,aku terkekek-kekek gelak.bagi aku agak kelakar,sebab...memang kelakar la..kalau tak percaya,bukak sendiri ok..kalau korang tergelak jugak,betul la kan apa yang aku kata ni,kalau korang tak gelak,nampaknya,memang korang ada penyakit..muahahaha~ auntieaqil.blogspot.com

renung-renugkan dan selamat beramal....weeho0o0..

4 comments:

ezza. said...

ain,
43 tu normal la!
aishhh, pukul karang. :P
skrg dh cunn dh.
jgn takut sngt eh.
maintain je cm skrg. :)

Little Miss Lily said...

kau gemuk?
dalam mimpi weh.
kau kurus la syg oi!

ain syuhada jamaluddin said...

ezza~aiyo0o0..cun la sangat..aku da gumuk!!huaaaa~~~~

ain syuhada jamaluddin said...

lily~huaaa~~pipi aku..xle wtpe da..huaa~~nak nngesss~~~