CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, April 26, 2010

kisah muet:episod 1







hari jumaat lepas,aku ke rumah lily untuk muet..rumah lily??eip2..bukan buat muet di rumah dia..aku buat muet di rawang,dekat2 dengan rumah lily la.kitorang sangat2 la excited nak stay rumah lily,sebab dah plan banyak benda nak buat time kitorang jumpa.first,lily ambil dhee and syaz kat pekeliling.waa~~aku pulak tak sabar2 tunggu kat office ibu,sebab lily akan ambil aku kat situ.bila jumpa je depan office ibu,semua menjerit and peluk2.hehe~rindu sanagt2 kat diorang sebab almost 2 bulan tak jumpa kan.then lily drive ke office mama dia,nak hantar barang.after that,ke mana??ikea!!wee~~seronok sangat!!tengok tu,tengok ini,and berangan nak buat design macam tu bila dah ada rumah sendiri.and yang paling penting,kitorang beli shoe rack untuk bilik kitorang nanti!!wee~~iyelah,masing2 semua ada kasut lebih dari speasang,so,memang kena beli rack shoes tu.chanteekkk!!!!snap picture kat sana sini,then tiba2 ada pekerja ikea kata,"dek,tak boleh ambil gambar ye kat sini",..ehe,dah beratus gambar daa kitorang ambil dari tadi bang!tak boleh nak buat apa lah kan..keh3..then kitorang habiskan masa bercerita-cerita,gosip2 time tengah makan di ikea.wee~~~sedap ok!sampai boncit perut aku!ehe~~then after that,balik ke rumah lily and BORAK LAGI!!yea..nak cover 2 bulan punya cerita,memang lah takkan habis kan?hehe~sampaiii la kitorang tertidur..nak tahu cerita hari kedua??kenalah tunggu episod dua ok..here are few pictures on day one..

No comments: