CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, March 26, 2010

sugar glider..


comel kan?kan?kan?

ok,aku kena admit something..aku tak pernah tahu pun binatang ni wujud.agak memalukan,tapi,memang betul,aku tak pernah tahu pun!jangan kata bentuk atau rupa binatang ni,tapi nama dia pun aku tak pernah dengar.mula2,bila dengar nama sugar glider ni,aku fikir-fikir lah,apa ke benda nye ni?makanan kah??candy kah??uisshh..tahulah perut tengah lapar pulak time tu.tapi bila search,owh..ini lah sugar glider.malu2!!wink2*first time aku tengok gambar sugar glider,aku agak geli,sebab saiz dia hanyalah sebesar ibu jari!maknanya,lagi kecil dari tikus!eiu~~kalau tikus pun aku dah geli,apa lagi dengan benda macam ni.tapi bila tengok2 balik,hurmmcomel jugak kan??muka innocent je..macam muka aku..cehh~~ok stop,jangan nak perasan.mahu bela kah benda ni??err...fikir seratus kali dulu..=)

2 comments:

MARL said...

Seriously?? Takkan tk penah dengar langsung..Takkan ammar didn't mention about it even once?? hehe..Belikan for me..Blh? Marlysa dah lmer dh nk sugar glider ni tp blum cukup dui nk beli and nk maintain..so ain belikan eh..blh blh blh???:)

ain syuhada jamaluddin said...

hehe~lepas ammar mention baru ain tau ap benda sugar glider.keh3..ain belikan??nak pegang benda ni pun ain geli..haha~~