CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, March 16, 2010

easy??

its not easy for me..
to face all this..
bah,faliq,diyaa..ain jahat ke??
ain sedih..
i need you guys here..please??

I see your face in my mind as I drive away,
Cause none of us thought it was gonna end that way.
People are people,
And sometimes we change our minds.
But it's killing me to see you go after all this time.
Never wanted this, never wanna see you hurt.
Every little bump in the road I tried to swerve.
But people are people,
And sometimes it doesn't work out,
Nothing we say is gonna save us from the fall out. .
Feelin' like I just lost a friend.
Hope you know it's not easy,
Easy for me.
Feelin' like I just lost a friend.
Hope you know this ain't easy,
Easy for me.
And we know it's never simple,
Never easy.
Never a clean break, none here to save me.

saat aku tinggalkan hostel,
aku pandang keliling rumah,
di sini,tempat aku bergelak ketawa,
di sini tempat aku berkongsi cerita,
di sini tempat aku meluahkan rasa,
saat aku melangkah keluar,
tiada seorang yang menanti untuk ucap selamat tinggal
macam yang dilakukan dahulu
aku melangkah keluar dengan linangan air mata,
yang sudah sedia mengalir sekian lama untuk mereka,
sukar untuk aku terima,
tapi itu apa yang aku rasa,
tentang apa yang dikatakan,
satu sahaja pintaku,
apa yang aku lakukan selama ni,
ianya datang ikhlas dari hati aku,
dan tidak meminta apa2 balasan,
culup sekadar ingatan dan ucapan terima kasih,sudah cukup membuatkan aku tersenyum,
sayang semua,sebagaimana aku sayang diri aku..
terima kasih untuk segalanya..

4 comments:

Labibah Mahdzir said...

knape ni ain? ain ade prob ke? mane ade ain jahat. tade sape cakap camtu. and ain pon jangan piki cmtu. coz you are not.

take care dear. jangan sedeh2 camni.

ain syuhada jamaluddin said...

kita nk bah..
isk2..

ERi said...

im here??ehehe...
ain jgn ngis..bk mse nyew lg lor..lau nk abes sem3 lg xpew lau ko nk nagis sbb ak pom msti nagis skali..hahaha..

p/s:stiap pertemuan msti ad prpisahan...ak pegang ayt ni stiap kali ak rse berat aty nk jauh ngn org yg ak care sgt..so juz pray we will meet again someday;)

ain syuhada jamaluddin said...

yea..
u make me cry again fakhri..
huaa~~tq so0 much..
hope sgt we'll meet again..
syg kau la!