CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, March 3, 2010

renung-renung kan..

semalam,aku bukak tv and tengok wanita hari ini..ain tgk whi??waahh~~ajaibb..hehe~sebab tak ada cerita lain yang menarik hati,so terpaksalah aku tengok jugak cerita tu..aantara issue yang dipaparkan semalam,tentang shidee.aku tak tahu menahu tentang issue tu,and tak pernah ambil tahu pun.tiba2 semalam,aku cuba buatkan diri aku faham dengan kes yang diorang bualkan.setelah setengah jam teliti perbualan diorang barulah aku faham.diringkaskan,shidee ni mula2 bercinta dengan janda,tapi tak kahwin pun(rasa2nye la).then tiba2 tau shidee ni kawen dengan anak janda ni,secara senyap2 dan diorang bawa diri ke luar negara.diorang lost contact,even anak tu pun tak contact ibu dia.aku bukan nak komen tentang apa yang jadi,mungkin itu semua takdir.cuma aku sedih sebab anak dia tak berhubung lansung setelah ikut suami ke luar negara.aku tertarik dengan seorang pemanggil,yang mengatakan,

"suami mungkin boleh dicari ganti,tapi ibu seorang tiada ganti...di mana nak cari ganti seorang ibu?cuba bagitau??"

lebih kurang macam tu la ayat pemanggil tu.berair mata aku kejap.memang betul kata2 dia.barang2 boleh dicari,suami boleh dicari ganti,tapi ibu seorang TIADA GANTI..pergi nya seorang ibu,tak akan sama dengan ibu yang mengandungkan kita,melahirkan kita.hargailah ibu anda..
ibu,i lrve u!!

4 comments:

cik fara said...

i loveeee my ibu tooo
:)

adnin said...

yeah,u're right :))

ain syuhada jamaluddin said...

fara~
wee~~spe xsyang ibu tu,anak derhaka kutt..
hehe~

ain syuhada jamaluddin said...

adnin~say to ur mom,that u love her..
uke dear??
hehe~