CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, March 12, 2010

kenapa?

kenapa percaya jika ada dusta?
kenapa memfitnah sedangkan diri tidak sempurna?
kenapa berselindung jika terasa benar?
kenapa takut jika punya sebab yang munasabah?

seribu kemesraan terpadam hanya dengan satu kesalahan
manusia,tiada satu pun yang sempurna...
sebaik baik manusia,adalah manusia yang muhasabah diri,dan renungkan kembali kesalahan diri,sebelum menunding jari..
aku jenis memaafkan dan melupakan semua perkara yang membuatkan aku benci pada seseorang..
aku maafkan..ikhlas dari hati aku..
fahami diriku jua..
aku juga tersepit dalam situasi,yang aku sendiri tidak mampu ucapkan..
aku hormati keputusan mereka,dan aku redha..
hanya satu pesanan untuk mereka..
aku sayang mereka..seperti mana aku sayang diriku...

aku rela,berkurung dan menjauhkan diri dan melepaskan semua...
aku rela berseorangan untuk keselesaan semua,
aku rela pergi untuk membuatkan kamu gembira..
terima kasih atas segalanya..

2 comments:

Labibah Mahdzir said...

ain, i dont what it is all about.

just need you to know.

i'am always be with you.

take care dear.

ain syuhada jamaluddin said...

bah,..
i really need u,diyaa n faliq rite now..
ain jahat sangat ke??
yea..ain jahat..
ain sdeh..