CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, March 23, 2010

sketch..


ha..ini adalah gambar kenangan waktu sketch bel 313 dulu..
rasa sekejap sahaja masa berlalu..
aku rasa,baru sahaja masuk sem1,tahu2 dah nak masuk sem 3 dah pun..
but still,kenangan masa sketch dulu,aku tak dapat lupakan.
masa inilah kami semua nak mengenali hati masing2,bertukar-tukar pendapat,berkongsi idea masing2,
bila diingat balik kenangan masa practice sketch ni,agak kelakar,
sebab ada yang tidak sependapat,=)
hinggakan ada yang merajuk dan bertekak,
aku dan qeeda hanya mampu tersenyum melihat gelagat mereka,
tahap tension kami pada waktu itu,tuhan sahaja yang tahu..
walaupun kami adalah kumpulan terakhir yang akan present,
tapi waktu itu juga lah ada presentation untuk law,test law,
manakan nak baca buku,nak siapkan slide..aduss~~
apa2 pun,seronok dapat bekerjasama dengan semua..
terima kasih untuk kenangan ni..
lynn,qeeda,yazid dan yen...

4 comments:

cik fara said...

yup2
sme!
memories prctice sketch byk gler bwk kngn
dsbbkan always prctice aku ngan kwn2 aku yg len trus jdi rpat
g mane2 je ber LIMAA
dlm klas pon dok sbriss!
hee

ain syuhada jamaluddin said...

wee~~~
tau xpe..
hehe~besh kan??
waaaaaaaaaa~~

cik fara said...

besh gler oo!
:)

ain syuhada jamaluddin said...

yea!dts rite!!
malu pun,xkre la..
kenangan koott..
hehe~