CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, February 25, 2010

terima kasih..!!

hari ni balik rumah ye kawan2..
suatu perasaan yang aku tunggu2 selama ni,
pss~ibu,kak long tak nak duk hostel da..
for the first time in this sem,kitorang dapat cuti panjang,
seminggu..panjang ke??
inilah cuti TER panjang yang kotorang dapat untuk sem ni..
hari ni,tiba2 aku teringat kat 2 nama ni..
diyaa and faliq..
diyaa~i need u to be here with me,i want you to cry with me,i want you..
faliq~i want you to hear all my problem,i want to be here..isk2..
korang balikla..isk2

tidak semua orang yang kita harapkan,akan memahami diri kita,
especially when that person,still baru dalam mengenali hati budi masing2..
apa2 pun,aku bersyukur sebab dapat kenal dengan pelbagai jenis orang..
yes bersyukur sangat2..and berterima kasih kat diorang
i am not perfect,if i've done wrong,please forgive me dear?
kadang2,kita sendiri tak sengaja,and tak sedar pun kalau buat salah..
sorry..aku tak tau kenapa,but hari ni aku terasa macam aku buat salah kat ramai orang..
as for me,aku maafkan semua benda yang orang buat kat aku,walaupun sumtimes,perkara tu tak sepatutnya aku maafkan..but that's me..
yea..orang takkan faham kenapa aku buat semua ni,
aku tak reti nak jawab kenapa aku maafkan seseorang yang pernah buat aku menangis,
dalam hati aku jawab,"if tuhan boleh maafkan kesalahan hamba dia,kenapa tidak aku?sedangkan aku ni hanya manusia biasa yang tak lari daripada buat kesalahan"
suatu jawapan yang agak 'skema',tapi itulah kebenarannya..
tak bertegur,tak semestinya benci,
tak concern,tak bererti selfish,
berubah mengikut keadaan,dan itu yang terbaik..
if decission aku agak mengejutkan,maafkan aku..
ini yang terbaik untuk semua and aku tak nak menyusahkan sesiapa..
sayang semua..

No comments: