CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, February 13, 2010

gOiNg OuT WitH FaLiQ'S FaMiLY..

Today,aku keluar pergi pyramid dengan azzira,fahmi,wan,zul,afiff and faz..
memang kitorang dah plan lama dah nak keluar sama2,
and kebetulan aku pun dah plan dengan adeq faliq,athirah nak jumpa..
wee~dah excited nak jumpa athirah..
actually aku plan nak celebrate birthday dia,
but tiba2 athirah text aku semalam,
"kak ain,kita lunch sama2 dengan ibu esok,ok tak??"
aduss~~segannn!!!!huaa~~
what should i say??
"ok la kalu macam tu,akak tak kesah.."
tak kesah??aduss~~tuhan je tahu,macam mane cuak nye aku nak jumpa hari ni..
kui3..
kitorang janji nak jumpa kat carl's jr..
dupdapdupdap..
then afta jumpa,ibu faliq sangat friendly!
semua family dia la..
huaa~~best2..jadi tak kekok la bila berborak..
macam2 cerita keluar,so faliq,ehe~rahsia faliq kat tangan ain uke..
haha~
kitorang snap gambar lagi..
faliq,jangan jeles!=))
overall,aku tak hang out sangat dengan geng2,but mostly spent time dengan family faliq..
best!seronok!happy!

6 comments:

Little Miss Lily said...

ehem ehem ;)
ewahhh ewaahhhh :D

ain syuhada jamaluddin said...

ewaahh..
hehe~
jumpa BEST FREN's family uke..
nothing behind that..
huhu~
=)

adnin said...

Dugong sayaaaang :)
Just to inform that,
this is my new blogg [:

ain syuhada jamaluddin said...

adnin~alolo!!
muahh3!
cant wait 4 ur new updates!

ERi said...

bter baek ni..!;D

ain syuhada jamaluddin said...

aha~
ak xsmpat nak story kat kau..
nnt ak cte ek ble kte jumpa..
wee~~