CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, February 22, 2010

segmen nangis kali ke..??

segmen nangis kali ke berapa entah aku ni..
ehe~actually tak nangis pun just terasa MACAM nak nngis je..(aku dah tak cengeng uke..)
maybe sebab minggu ni,minggu yang sangat tension untuk aku..
test,assignment,and plus final yang dah makin dekat..
aduss~~(ya allah,berilah aku kekuatan untuk tempuh semua dugaan dan cabaran..amin)
tq ibu,sebab selalu bagi kak long semangat bila kak long down..
tq lily and syaz,sebab selalu teman pergi jalan2..(terharu..wink2*)

sambungan cerita 'problem' aku??
ehe~tak ada kesudahannya actually walaupun things getting better and better now,
aku pun dah tak rasa nak nangis sangat,(just teringat sikit2 tu,xpe kan??)huhu~
aku tak boleh tipu diri sendiri if aku kata,aku dah lupa langsung..(ehe~sorry syaz and lily,mesti korang tension dengar poblem aku..=))
kalau boleh,aku tak nak bebankan sape2 pun,cuma,tahla..huhu~rasa selesa bila cerita ngan korang.,sorry again..

kenapa still bagi harapan kalau dah ada yang baru??
kenapa still concern kalau dah ada orang yang boleh concern??
kenapa still nak tunjuk sayang kalau dah ada yang lain??
persoalan yang aku sendiri pun tak tahu jawapannye..confused!
please,stay away..jangan dekat dengan aku,jangan bagi harapan pada aku,jangan pergunakan aku bila diperlukan sahaja,please..
aku pun ada hati and perasaan,yang perlu dijaga..
pss~(teringt time lily and syaz kata,antara a dan b yang mana kau sayang??aku jawab,aku sayang c..=))mesti korang terkejut dengar jawapan aku,but itulah kebenarannye..
teringat jugak,syaz advice aku,"kalau la ain still dengan c after this,syaz tak tahu nak kata apa.."
rasa nak menitik air mata aku,bukan apa,aku tahu diorang concern..
concern sangat2,and tak ada kawan lain yang pernah ambil berat tentang diri aku sampai macam tu sekali..
dalam hati aku jawab,"yea,,ain cuba..sorry syaz.."
mudah2han,perasaan tu hilang cepat2,..ada betulnya apa yang syaz and lily kata..
smile=))

2 comments:

ERi said...

ak xphm~huhu..

ain syuhada jamaluddin said...

huhu~further explaination,i'll call u later..
hehe~