CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, February 12, 2010

birthday diana!



9th january 2010, birthday diana,my bestfren.. aku tak sempat nak celebrate birthday diana,sebab aku balik kL that time,.. sorry dear..present pun kelam kabut aku cari..ehe~ so,aku and kida buat plan nak clebrate birthday dia bila aku dah balik kuantan, so petang khamis,aku and kida keluar pergi beli kek, kitorang ajak semua classmate group e datang and clebrate birthday diana..diana tak tahu pun plan kitorang ni.then aku kenala berlakon jap,buat2 aku ada problem and nak jumpa diana malam tu.diana terkedek-kedek dtg kat tempat library,kononnye aku nak cerita,kenapa aku sedih..diana dah cuak da..ehe~then aku bawak dia ke taman tenet,then SURPRISE!Eehe~ malam tu,hepi sangat! nyanyi2,menari,and macam2 lagi la.. aku rasa cam puas aku gelak malam tu.. waa~~tq classmate,sebab buat aku tersenyum,walaupun aku bukan lagi members group korang... hepi sangat! and to diana.. ini aje yang mampu kitorang buat untuk birthday kau.. ehe~ selamat hari jadi.. semoga panjang umur and dimurahkan rezeki.. muah3! aku sayang kau!

No comments: