CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, February 25, 2010

lucky..??not..


this week boleh diktakan lucky week +not??you guys determined whether this week is lucky for me or not..firstly,the night after we are having our speaking test with Dr j,actually plus waiting for our few friends finishing their speaking test,waiting for their turn..lucky for me,i finished early that night..LEGA DEN..but still,menanti turn diorang..while waiting,we spent our time chatting with the guys,amru akmal and ilyas.since i am still new in their class,this is my first time having a long talk with them.guess what?they are so0o0 nice,and kelakar la jugak..walaupun cakap benda bukan2 but BEST+SERONOK,melayan kerenah diorang.wee~~thanx to them..then,tiba2,aku rasa lapar,(yela,tak sempat nak makan before pergi kelas),so aku keluar beli burger kat depan kampus.then siap je burger tu,aku nak bayar,then abag burger tu cakap,"tadi ada burger lebih,so abang bagi kat adik la..rezeki adik malam ni.."wink2*senyum lebar aku,,.dapat 2 burger..wee~~tq abang..lucky??=)) ada makanan yang banyak,takkan tak beli air kan??so,pergila kat kedai pulak beli air..siap je air tu,then kakak yang bagi tu cakap,"dek,abang tu mintak number telefon".aku pun buatla muka pelik."huh~no..tak mungkin uke nak bagi,kalau hensem tak apa jugak..kui3".haha~agak kelakar di situ,tapi itulah perangai manusia...lucky again?? next day,since assignment semua dah siap,aku pun bangunla lambat hari tu..yela,nak cover setelah beberapa hari tak cukup tidur kan..=))tiba2,tengah check nak transfer assignment,lily kata aku tersalah buat soalan."????"aduss~kelam kabut buat assignment.rasa bersalah sangat kat diorang,and sorry for that.tak tahulah kenapa,harini macam bimbo sikit.sorry sangat2.really,aku bersalah sangat2.then,aku pergi print assignment kat kedai depan kampus tu..sambil tengah tunggu syaz datang,chineese tu tanya,"you ada mix chineese ka??"aku jawabla,yes,my dad is chineese" "oh no wonder you look pretty..ususally malay mix chineese will look pretty,macam you"ehe~apa should aku jawab??"tq"..(sambil malu2 kucing)compliment uke??haha~lucky??not??=) then before balik,kitorang pergi hantar assignment kat padang lalang.lily tiba2 lapar,and berhenti kat mcd teluk chempedak.aku order ice cream and french fries,syaz order ice cream,lily dengan burger dia.bayar guna dui lily dulu.then lily kata,"tak apala,aku belanje korang"yeehaaa~tiba2,aku teringat,broadband aku tertinggal kat hostel,,..aduss~~nasib baik lily yang comel sanggup patah balik,since kitorang still kat kuantan.naik je hostel,pintu KUNCI!!huaa~~syaz pulak kena naik bagi kunci kat aku..haiiyaa..ain..tolongla,jangan menyusahkan orang lagi..lucky??not?? pss~that's why dalam kereta aku prefer senyap,sebab aku dah nyusahkan korang dua..huhu~ apa2 pun,sorry kalau aku banyak menyusahkan korang..huaa~~bersalah sangat!!!!!
sorryyy lucky huh??not..

2 comments:

Little Miss Lily said...

awak lucky kerama ada saya dan syaz yang terima awak seadanya walaupun awak minah capek.he he he.i love youuuuu!

ain syuhada jamaluddin said...

hehe~
huaa~~i lrve u more!!!