CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, February 9, 2010

kAlAu..

kalau boleh,
aku nak lupakan semua masalah yang aku ada,
sekejap pun jadi lah..
walaupun benda ni dah lama berlalu,
but still..
memang tak boleh lupa,
and maybe takkan boleh lupa..
sedih..
sedih bila mengenangkan apa yang jadi..
patut ke aku maafkan dia??
patut ke aku kembalikan kepercayaan aku pada dia,yang selama ni aku bagi 100%??
patut ke aku mengambil berat tentang hal diri nya lagi??
patut ke aku melihat setiap gerak geri yang dia lakukan??
entahlah..
persoalan yang selama ni aku sendiri pun tak dapat nak jawab..
tapi,inilah diri aku sekarang:
aku maafkan dia
aku kembalikan kepercayaan aku pada dia walaupun bukan sepenuhnya,
aku cukup concern terntang hal dirinya,
aku melihat setiap gerak geri yang dia lakukan
sedangkan hati aku sebenarnya??
tidak merelakan semua ni..
sekali lagi air mata aku mengalir,tanpa aku sedar..
i am doing this because of you dear fren..
yes..because of you..
aku tak nafikan,
kadang2 terlintas niat atau kata hati yang memburuk-burukkan dirimu,
tapi aku tetap pendam dan menerima dirimu seadanya,
jika benar kau teman ku,
kau akan lakukan apa yang sepatutnya dilakukan..
aku tak tahu,apa niat hatimu yang sebenar..
aku takut ditikam sekali lagi..
seriously,keadaan ni membuatkan diri aku jadi takut..
takut dengan orang sekeliling..
what say you??
thanx to dhee,lily,kyla,syaz and fakhri,
yang banyak bagi aku support,and faham keadaan aku..
u guys..
i dont know how to say this..
love u...with all my heart..
pss~fakhri..jangan pikir len lak..=)hehe~

2 comments:

ERi said...

ap ni????haha..
hem..lau xsupport bn kwn nmenyer..;)
lau stress jgn smpan sorg uke,try to share with the people closed 2 u,jom jerit same2 nAK?
WHOOOAAAArrrrRRR~~~!!!..haha

ain syuhada jamaluddin said...

hehe~
jom2!!
ak nak jgak!
jum..