CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, February 20, 2010

3 in 1..



uke,saya sudah tengok movie selama 3 hari berturut-turut ye kawan-kawan..
agak dasyat bunyinya,
inilah jadinya kalau tension tahap maksimum..
ok,saya nak cerita sikit..
after kelas bel madam aini hari selasa lepas,
aku dah tak tahan sangat sebab mengantuk,
duduk dalam kelas madam dah lentok2 dah,
plan after kelas madam,engat nak tidur kejap,then malam nak study..
sampai je kat sekilau,kida and cartaz panggil aku,
kononya,nak borak la kejap,so aku pun pergila kat diorrang...
borak punya borak,tiba2 cartaz kata,"jum g ecm??kita nak beli buah.."
ce wahh..melompat aku..nak ekot!!!huaa~~
ehe~hilang ngantuk aku,..
sampai kat ecm,jalan2 jap,
cartaz angkut sepasang kasut vincci,(tahniah yee sayang..)
kida angkut jam tangan,(pandai tak aku goda korang??)
and aku??tak ada apa2..dalam hati aku,(jangan beli apa2 ain..membazir..)
then jalan2 lagi,ei jumpa pulak baju yang sangat chantekk!!huaa~~
cartaz and kida apa lagi,membodek aku..bukan main lagi..
aku pun tergoda dan beli la jugak baju tu..huaa~~
conclusion nya,semua FAIR..
after that,"jum tengok valentine day??"aduss~~
kitorang TENGOK!!wee~~
balik pun dah lewat,
tapi seronok sangat!!!!thanx cartaz and kida..

second day!
PERCY JACKSON,
with amru,lily and syaz..
percy jackson,saya jatuh cinta dengan awak..
"will u marry me??"ehe~~
lily kata dia annabeth...
TANDA SOAL BANYAK2..wink2*
memang best!rugi kalau tak tengok..

third day!
VALENTINE'S DAY..
AGAIN??
yea..memang best sangat citer tu,that's why aku sanggup tengok 2 kali..
wee~~
paling best part frenship love..
waa~~ehem2,jangan fikir bukan2 ye..
ha...
bukan paling best,cuma sangat sweeettt..waa~~
nak macam tu jugak!(enough ain!jangan berangan!!)ehe~
thanx lily,syaz,..
love u both...

pss~terharu sangat bila lily kata "love u korang.."
huaa~~
love u more dear..isk2

No comments: