CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, May 26, 2011

dating2!!

ehe~daaatiiingggg je keje..aihh..dating dengan siapa tuu??
dengan kawan lah!..
aha~
one day after saya sampai dari sabah,kawan2 ajak keluar..
dapat message dari azzira and wan
"keluar tak esok??"
"alahai..aku kat sabah lah sayang..malam ni flight balik.."
"so,nak ikut kitorang tak??"
"ermm..nak2!!"
"okay,bangun awal tau esok..jangan lambat!"
"ehe..okay.."

then keesokkan pagi nya..
after solat subuh,rasa2 macam tak nak pergi lah..sebab tidur lambat malam tadi..
then text wan
"wan,aku baru je sampai semalam..aku rasa tak boleh nak pergi kott.."
"okay..tak apa..nanti kita jumpa lain kali.."
sambung tidur semula..

dalam pukul 10 macam tu,saya terjaga,
nak pergi!!
huaaa~~then terus text azzira,tanya dia dah gerak ke??
then dia kata belum..omg!nak ikut!!melompat saya siap2..ekekeke...wan,our driver..ekekeke~thank you wan!!
mereka kata,nak jadi model brands outlet..ehe~

us!omg..sukaaa sangat pic nii!!

si cantik maniss aina..susah sangat nak jumpa budak kecik nii!!=p



at last..pergi juga akhirnyaaa...yaaayy~~
macam lah nak pergi jauh sangat..nak pergi ioi je punn..nak habiskan masa sama2,since kawan2 diploma dah nak balik kampus masing2 dah..
kitorang decide nak tengok movie,but separate2 movie,sebab ada yang nak tengok yang tu,ada yang nak tengok yang ni..so,SEPARATE!senang cite..tak maw gaduh2 laahh..haha~
then sampai lah petang..weehoo~~best2...

No comments: