CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, May 1, 2011

exammm!!!

okay..
rasa macam nak jerit kuat2 bila dah HABIS EXAM!!!!
arghhhhhhhhhhh~(okay da jerit da..)hek3..
masalahnya...
DAH HABIS KE EXAM??
err..belum lagi actually..ada satu paper lagi..
alaaa...satuuuu je lagi..
bagi lah can nak rest puas2 gap 10 hari ni..
ble laa..ble laa..k??

ehe~~

just imagine,paper kitorang direct 5 hari,and tak ada gap langsung!!
omg..rasa nak pecah kepala bila fikir ada next paper after lega jawab satu paper..
kalau hari ni exam pagi, esok exam petang,then lusa exam pagi balik!!
means,just ada masa beberapa jam je nak study!!
aduss~~
mata dah bengkak2..
mata saya yang dah agak kecil ni,
bertambah kecil la jawabnya bila pergi jawab exam..
haha~
agak2 tak nampak rupa mata dah..=p
that's why semua orang pelik bila tengok budak corporate pulun habis2 study time study week...
sedangkan orang lain still boleh relax2 time study week..
kesian kat kitorang kan??huaaa~~

so far..overall semua paper,nak kata senang pun tidak,nak kata susah sangat pun tidak..
but STILL ada jugak yang susah..
part yang paling best,bila orang lain susah2 baca sub topic tu,and aku agak MALAS nak baca sub topic tu,then aku saya decide tak baca lah..and guess what??
soalan tu TAK KELUAR PUN!!
alhamdulillah..tuhan tolong..hehe~~

now..everything saya serahkan segala-galanya kat tuhan..
saya dan kawan2 dah cuba yang terbaik untuk score exam kali ni..
dah doa,dah usaha,dah buat macam2 la..
ya allah..kau lembutkan lah hati pemeriksa kertas jawapan kami..berilah kami untuk dapat pointer 3.5.amin~~~

No comments: