CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, May 26, 2011

holi-holi day!! -SABAH!

welcome2!! =))


okay,baaanyaaakkk sangat benda nak cerita..(okay satu-satu ain..ha ha ha)..al maklum lah..bukan selalu idea nak tulis blog ni keluar..time dah dapat ide ank tulis,ha,amek..semua benda nak sumbat dalam satu post..hek3..

firstly,nak cerita, holiday at sabah!
yaayy~~BEST SANGAT OKAY!!walaupun last minute saya kena pergi sorang2,but still BEST!!
tahkn you mak su and paksu..tak lupa hafiz!thank you sebab bawak kak ain jalan2..seriously,tak sia-sia kak ain pergi sorang2 ke sana..hehe~sebab apa saya kena pergi sorang??
ehe~sebab..adik kena register kat uitm..time book tiket haritu,ingatkan adik masuk bulan 7 cam tu..but tak sangka masuk awal..sebab program asasi..apa2 pun,CONGRATULATIONS ADIK!adik dapat course yang adik nak..alhamdulillah..i'm happy for you sayang! =)
back to sabah..saya sampai kat sana, petang camtu,..hafiz and maksu yang datang jemput kat airport..then keesokkan nya, diorang bawak pergi gunung kinabalu..yaaay~~sejuk sangat okay!best2..seingat saya,last time saya pergi ke sabah,time tu,aku baru pandai bercakap kot..ehe~now dah jadi anak dara youu...dah nak kahwin da..teett..okay merepek..ha ha ha..after checked in, then lunch..makan masakan yang maksu dah masak from rumah..i tell youu..superduperbest!!=p sila jeleesss ye LAILATUL ADNIN..=P..then petang tu, paksu bawa saya ke tempat spa..spa ikan,ala,saya tak tahu lah nama dia apa..tapi yang ala2 ikan kecil2 gigit kat kaki tu,kononnya nak buang toksik?lebih kurang macam tu la..ehe~then sampai aje kat tempat tu,ikan dia,mak aihh~~sebesar lengan!okay fine!saya tak nak masuk pun! GELI SANGAT OKAY..ikan dia,macam ikan keli..just imagine lah kann..haha~but at last,pak su and hafiz tarik jugak saya masuk dalam kolam,.omg2~memang menjerit lah kann...ooppss..=p

then after that,balik semula ke hotel..SEJUK SANGAT..sampai kan,nak masuk toilet pun tak sanggup..ehe~memang tak mandi la..=p keesokkannya,balik ke KK semula..and hari2 seterusnya, shopping dengan maksu..yaayy~~tengok gambar lah ye??


ain syuhada memang tak sah kalau tak shopping kann..=p


okay,nampak tak sejukkkk tuuu?=p
arrived at kundasang!!

ha..tu dia! ikan sebesar lengan...mana tak menjerit kann..GELI OKAY..

owh,i love this picture..nice scenary!

thank you hafiz!!


and thanx to mak su and pak su..
sebab sudi bawak ain jalan2 keliling sabah..habis semua shopping mall ain pusing..hehe
thank you!!
lain kali nak datang sabah lagi lahh..=p

4 comments:

adnin said...

OMG,Jeleessss T___T tuhan je tahu.kung fu panda 2 jom :D

ain syuhada jamaluddin said...

jum2..you lanje sayang!!=p

humaira said...

waahhh, bestnye sabah.....^_^

ain syuhada jamaluddin said...

best2!!hehe~
zana bila nak balik??