CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, May 15, 2011

baru seminggu~ceytt...


okay,hari ni genap seminggu saya duudk kat rumah,and i did NOTHING! omg..apa nak jadi nia ain.. please,please and please! janganlah malas sangat..pergilah cari kerja ke apa.. kalau tak ada kerja, buat lah apa2 yang patut.. sekarang ni,routine hidup saya: bangun pagi (pagi ke??)macam dah tegak je matahari atas kepala.. then siapkan makan minum saya and adik, jemur baju,kemas2 rumah,angkat baju,lipat baju,sapu lantai bla bla bla.. then dalam kul 4 petang,tidur balik! aha~~teruknyaaa ain!!! ayat adik saya yang boleh saya buat tergelak: "kaklong,adik penat lah tengok kaklong tidur aje!tak penat ke tidur??urghh~" haha~ well,adik,tidur itu BEST!!=p lagi2 kalau ada problem yang kita tak nak ingat,baik kita tidur daripada duk fikir je..buang masa lah dek! =p cuba try adik buat macam tu..kaklong jamin,mesti BERKESAN punya lah!! =p ce try..ce try..=)) hari ni,,..saya bertekad!nak cari kerja! yes...semangat la weyh!=) saya pun mula lah berangan-angan.. first angan2: nak jadi cikgu sekolah..dah boleh imagine dah,macam mana saya nak mengajar kat sekolah,pakai baju kurung,and anak murid tanya2 soalan..ouch2~~comelnya saya!!ha ha ha..okay fine!berangan lebih ain!! =-= angan2 kedua: saya berangan2 nak jadi cikgu tuisyen kat rumah..then saya ajar budak kecil mengira..then dia salah,saya 'puk' dia! muahahaha~~ garang tak?? (angkat kening!) angan2 ketiga: berangan nak jadi babysitter kat rumah..jaga baby ke,budak kecil ke..saya suapkan dia makanan, then mandikan dia, then hantar dia pergi tadika...olololo~~so sweet lah! =p ..then part paling tak boleh bla,dia terkencing atas tilam and saya kena basuh..teettt~~terus jadi tak sweet dah! bye~ ha ha ha senang cerita,i am willing to do any jobs right now,asalkan tak menanggur kat rumah, tak buat apa2..bosan okay! ni adik saya ada kat rumah lagi,belum pergi universiti..kalau dia dah masuk nanti??ha..nganga la sorang2 kat rumah ain..menternak lemak..bukan setakat boleh menternak lemak,ternak ayam itik pun boleh!kata cuti lama sangat kan?? =) okay bye.. merepek je ain~ =p

No comments: