CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, June 9, 2011

together we share~

hey2!!dah lama tak update blog..miss me ha? ha ha..okay,perasan..harap maaf lah,2-3 minggu ni agak busy..plus,tak terasa nak online..even facebook pun malas nak bukak..lepas 5 hari baru rasa nak bukak fb or blog..wah3..terror tak saya,boleh hidup tanpa online selama beberapa hari?? ehe~~ clap2..

many things happen last few weeks..and also,many activities dah pun saya buat..yaaayy to me! saya rasa,cuti kali ni lah, yang paaalingggg banyak saya berjalan,merayap-rayap..wah3..merayap je kerja saya ye?? ha ha..sekali sekala..ehe~

firstly last week,saya dan kawan freundschaft ke MELAKA!.yes,MELAKA BABE! farah dah pun update tentang trip kitorang ke melaka ni,so saya nak cerita pendek aje laahh..tak larat gue nak tulis panjang2..kami ke sana satu hari aje,tak bermalam pun,and almost semua ada,except aina,aziera and fahmi tak dapat join disebabkan ada benda nak uruskan..tak apa..nanti kita buat trip lagi..kami bertolak awal pagi and semua berkumpul rumah saya..kelam kabut i siap youu,,..tak pernah2 bangun awal hari minggu,tiba2 aje haritu saya raaajinnn sangat bangun awal..terkejut ibu i youuu..hek3.. then after that terus bertolak ke melaka..kami sampai kat sana around 12 macam tu,and MAKAN dulu!!semua dah kebulur lapar sangat kann...4 large pizza kami sapu..tu makan ke...apa tu..aha~ then after that baru lah pusing2 melaka..shortly, SERONOK SANGAT!..saya pun tak tahu nak gambarkan macam mana..bukannya kitorang tak pernah keluar sama2 macam ni, but this time rasa lain sikit,..rasa macam kitorang close sangat..itu apa yang saya rasa la.. hopefuully,kita akan remain macam ni,sampai bila2 okay??insyaallah...~US~
~FAZ AND AZZIRA~
our driver,,WAN
our second driver,,ZUL
our photographer,,AFIFF
FUDIN AND FARAH
PRETTY CHE

loveyoulahhguysss...

No comments: