CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, June 15, 2011

G.U.I.L.T.Y

hey2 guys!
how's your day today?hopefully semuanya berjalan dengan baik and harini, hari yang baik untuk korang semua..
kalau harini hari yang tak berapa nak baik untuk korang,just doa,hari esok lebih baik daripada harini..insyaallah, hari esok lebih baik..amin~~

motif gambar ni jadi main gambar harini?? ehe~
tak ada motif pun..=p
tiba2 saya terfikir bila kali terakhir saya pakai tudung biasa macam ni..i mean tudung bawal lahh..kan sekarang banyak trend tudung..slendang la,tudung syria la,and macam2 lagi..saya rasa,kali terakhir saya pakai tudung bawal ni,time kat kuantan dulu kot..itupun sebab ada orang request saya pakai,so saya pakai la..
and again,saya pakai sekali lagi..and of course teringat apa yang 'dia' pernah kata dulu..okay2..stop2..cerita lama lahh..ngeh3..

punya lah lama saya pakai tudung bawal ni,time pergi kem kat mrsm haritu..dekat setengah jam,saya try lipat2 tudung..ehe~lama kann??orang lain dah siap make up,mandi,pakai tudung semua,saya duk lipat2 tudung lagi..hek3..well..nak buat macam mana kann..=p

tapi..untuk hari kedua,saya ambil masa 3 minit je pakai tudung!yaayy to me!hoyeehh..~~terror tak?? =p

okay balik pada main title kat atas, GUILTY..kita kalau datang perasaan bersalah tu,mau tak senang duduk kan,,..tak tahu lah kalau korang rasa best and senang hati je kalau rasa bersalah kat someone or pada diri sendiri ke..tapi kalau saya,memang tak senang duduk lah jawabnya,,kejap bangun,kejap duduk,kejap masuk toilet,..macam2 lah..senang cerita,suatu perasaan yang kita semua tak nak rasa..kan2??

so harini..saya rasa BERSALAH yang amat!!haiyaa..macam mana la boleh jadi macamtu..tak sengaja pulak tu..sorry sangat2 la..entahla,kadang2 kita tak sengaja kan nak buat macam tu..manusia,mana sedar kalau buat salah..bila dah buat, baru lah nak menyesal..nak menyesal pun dah tak guna actually..

saya rasa bersalah sangat sebab MAKAN BANYAK harini..
huaaaaa~~~~
nak menyesal pun dah tak boleh..makanan dah masuk dalam perut da..huaa~~
untuk mengurangkan rasa bersalah tu,saya mop lantai,sapu sampah,and macam2 lagi la..so that boleh tebus rasa bersalah makan banyak tu...ehe~

saya memang macam tu,tiap kali makan banyak je,saya buat la apa2 yang boleh keluarkan peluh..kalau adik saya nampak saya tiba2 rajin buat kerja rumah terlebih rajin tu,dia mesti kata,
"makan banyak lerr tu tadi.."
haha~
so, jangan tanya saya kenapa saya tiba2 rajin buat kerja..
nanti,bukan setakat makanan yang saya makan,dengan orang yang tanya tu sekali saya makan..
=p

ya allah,kau permudahkan lah setiap jalan hidupku..hanya kau yang tahu apa yang terbaik..amin~

2 comments:

humaira said...

pi maktab ea.... ghindu nyer...~`

ain syuhada jamaluddin said...

yup2!!
meh la balik..ble g maktab sama2!!!