CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, January 23, 2011

path of life...



i am okay..don't worry..=)
still moving..

hari ni my first presentation untuk semester pertama,..
me and my groupmates bersengkang mata (eh,betul ke ayat ni) menyiapkan slides utnuk presentation harini..ha,padan muka ain..task yang lecturer bagi dah almost 2 weeks,bila dah nak present baru kelam kabut nak buat.ehe~bukan tak nak buat awal2..it's just that,busy sangat2!!tak tahu nak describe macam mana..just imagine,weekdays busy dengan kelas.ada kelas sampai malam tau.balik bilik,confirm2 dah nak tutup mata.haiyaa..then hari sabtu,ada koko la,ada seminar itu,seminar ini..eii~sampai aku terlupa nak email kan kat ayah cik my list of subjects..bila adik cerita adik jumpa ayah cik kat rumah anyah haritu,baru aku teringat yang aku terlupa nak emailsorry sangat2 ayah cik..and kebetulan pula,email ain terdelete email address ayah cik from my inbox.sorryyy???
okay,balik pada cerita presentation tadi.dah sampai ke mana2 aku melalut..thank god,my groupmates bagi kerjasama sangat2..walaupun kami bertiga sahaja,and baruuu je kenal..alhamdulillah..presentation kami pagi tadi berjalan dengan lancar..and guess what?kami mendapat pujian daripada prof..yaayy~~alhamdulillah..tak sia2 kami bertiga tak tidur siapkan semua kerja..hehe..thank you bonda and syahir,my new classmate!the only guy in our class..haha~macam mana boleh tersesat?panjang ceritanya..so aku malas nak cerita..hek3..

kalau aku nak cover semua cerita dalam satu post,memang jadi panjang la post aku kali ni..so aku pendekkan..so far,this week,im getting better..alhamdulillah..hopefully stay macam ni sampai bila2 la..thank you kat bonda,sebab sudi dengar luahan hati,and sudi juga marah aku kalau aku terlalu emotional..memang aku patut dimarah,kalau tak,sampai bila2 pun aku tak recover..sekarang ni,aku just percaya dengan apa yang aku rasa,plus with my doa..doa itu kekuatan aku..supaya aku tidak ragu2 dengan setiap ketentuan NYA..

No comments: