CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, January 16, 2011

hari ni punya cerita...


omg..rindu sangat kamu2!!
rasa bangga kejap gambar kami terpampang as header blog mr ridzuan..hek3
thank you wan,sebab meng'femes'kan kami..haha

firstly,aku nak ucapkan happy birthday to marlysa!
sorry lambat update kat blog..ehe~
but saya datang kolej mawar semata-mata nak celebrate your birthday okay..
terharu tak?hek3..
happy birthday marlysa!
you are no longer teen!
sweet 20 dear!
may all your dream come true..amin~

time aku tengah update blog ni,semua orang dah tidur.tak tahu lah awat tak boleh tidur..banyak sangat benda yang nak difikirkan kot?ha ha..maybe..this week,terasa bangga dengan diri sendiri sebab saya tak online selama seminggu!aha~agak lama ye..week by week,dah start busy dengan kelas,.hujung minggu,busy dengan aktiviti kokurikulum.haiyaa..aku ingatkan dah tak ada zaman kokurikulum ni,ada lagi!even lagi strict kalau nak compare dengan time sekolah!waa~~this week jugak ada seminar untuk modul program ijazah..quite best program yang diadakan..cuma part nak dengar ceramah tu,lemah sikit la..ehe~part aktiviti dalam kumpulan tu,best!
since semua dah start busy,masa nak merehatkan diri pun dah kurang.waktu makan pun dah tak terjaga sangat..aku terkejut jugak,ada 2-3 orang kawan yang jumpa aku,cakap aku kurus..siap tanya aku sakit ke?haha~aku tak ada lah rasa kurus,just maybe kuantiti makanan yang aku makan tu dah makin kurang..maybe?last friday ibu and adik datang kampus nak hantar barang kat aku,pun cakap benda yang sama!aiyoo..kalau ramai yang dah cakap benda yang sama,tak sedap pulak..risau pun ada..kalau boleh,tak nak lah sakit..aku try makan,kalau ada selera..jangan risau ibu..kaklong makan..hek3..ibu siap nak datang hantar makanan lagi!wah3~tadi pun ibu call,cakap,
"next week ibu datang,nak tengok kaklong gemuk"
haha~nak tergelak pun ada,..
actually,aku rasa biasa je..still makan la..dont worry..kalau rasa lapar,kaklong makan..=pme!biasa je kan?mandai je kata aku tak makan..sihat walafiat je ni ha..

antara salah satu sebab aku jadi makin kurus maybe sebab banyak berjalan kot..ya allah..hari2 nak kena jalan ke fakulti..naik tangga,turun tangga..tangga apa?tangga hostel,tangga kat tengah jalan,tangga fakulti,and tangga kelas!omg~so,tak hairan lah kalau betul orang kata aku makin susut..haha~alasan semata-mata~cewaahh!=ptangga yang aku lalu hari2..mencabar hati dan perasaan you!haha~
okay merepek..
saya nak tidur sekarang..
bye~

2 comments:

Unknown said...

ohh....ni rupenye salah satu pengambilan gambar secra haram selepas fahmi asyraf n farah ainna...nasib baik ko ltak d blog ko...heheehe....

ain syuhada jamaluddin said...

hek3..
thanx to u!!