CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, January 9, 2011

changes...

alhamdulillah..
syukur sangat2,sebab ada kawan2 yang boleh bagi support kat aku,time aku betul2 down..
terima kasih ya allah..sebab pertemukan aku dengan orang yang baik2..
terima kasih ya allah..sebab bagi aku sedar benda sebenar..
aku tahu,separuh hati aku,aku still rasa confused..
apa yang aku mampu buat sekarang..just doa je..
itu je kekuatan aku sekarang..
doa yang terbaik untuk aku

thank you ibu,abah and adik,
sebab sudi dengar apa yang kaklong nak luahkan...
thnak you kawan..
sebab sudi sabar dengan aku,sudi lap air mata aku bila aku menangis..

aku try berubah..untuk semua orang..

3 comments:

adnin said...

allah always beside you.
kurang2pon,you still have ur cute cousin nie ;P

ain syuhada jamaluddin said...

yea!sbb ad cute cousin ni la kak ain strong..hehe

ain syuhada jamaluddin said...

yea!sbb i have this cute cousin la kak ain jd strong..hehe