CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, January 9, 2011

orientation!

omg!saya sangat rindu budak ni!sorry kakcik..ehe~
at first,before masuk uitm shah alam,benda pertama yang aku tanya,ada orientasi tak?and alhamdulillah,memang tak ada!yaayy~~happy tahu?rasa nak lompat tinggi2..but then after pergi sesi taklimat dengan ketua program,alih2 dia kata ada orientasi pulak..terus tak jadi nak lompat tinggi2..lompat rendah sikit aje..=) okay,stop mengarut..

last wednesday,disebabkan rasa sedih yang teramat,abah call and kata nak ambil aku balik rumah..yaayy~~alhamdulillah..rasa lega jugak..i just really need my parents at that time..tak tahu lah awat nya..tak pernah2 buat perangai nak balik rumah,homesick,tiba2 jadi macam ni..aduss~~malu tahu?nasib baik rumah tak jauh mana,boleh la nak balik bila2 masa aje..buatlah kalau aku duduk kat kuantan haritu,aku buat perangai macam ni,nampaknya,memang menangis lah aku sorang2 kat situ..ehe~aku balik rumah sampai hari sabtu..then terus pergi orientation..orientation?omg..disaster!ha ha..diri sendiri je tahu kenapa cakap macam tu..aktiviti yang diorang buat,semuanya okay..best lah jugak..pusing kelilin uitm and paling penting kena pegang cacing youu!aha~~aku dapat satu group dengan bella!yaayy~~nasib baik ada orang kenal..kalau tak,menangis..again..haha~ya allah..tolong lah ubah perangai buruk aku ni..haishh..buruk benar perangai macam ni!

senang cerita,tengok gambar yang sempat aku snap time orientation..yeehaa~

2 comments:

Unknown said...

jgn lah menangis je...umah awak tu bkn nye jauh sgt...setakat 15 minit dah sampai dah umah tu....

ain syuhada jamaluddin said...

huaaa~~
nak nnges jugak..homesick!