CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, January 28, 2011

biasa atau luar biasa?


hey2!!hari ni,dah hari jumaat!yaayy~~hari yang aku tunggu-tunggu untuk balik ke rumah..seronok sangat!ceyytt..macam la rumah dengan universiti tu jauh sangat sampai excited nak balik..haha~tak kira,nak excited jugak!yaayy~~my roomate,bonda awal2 lagi dia dah balik..habis kelas aje,aku dah tengok dia bresiap..packing2 barang,packing buku,baju kotor (oopss)=-=...aduss~~jealous sangat2!!!aku tak dapat balik awal sebab ibu and abah kerja,and kenalah balik malam..alahai..tak apa lah,asalkan dapat balik..=p last few days,aku ada terdengar kawan aku bercerita,aku dah nak bertunang!omg..aku lompat2 dengar dia cakap macam tu..haiyaa..aku terdiam kejap,fikir,betul ke nak bertunang dah?baru 20 kan?tapi apa2 pun,aku tumpang happy la bila dia cakap macam tu..bukan setakat tumpang happy,aku betul2 happy..first time aku dengar kawan aku cakap dia nak bertunang..excited terlebih pulekk..=p dalam kepala,dah start imagine,aku attend majlis bertunang dia and seterusnya majlis kahwin dia..eii~okay stop berangan.. bila masuk degree ni,macam2 benda baru yang aku experienced..salah satunya,situation ni la..aku kena biasakan diri,bila ada antara kawan2 aku yang kata dia nak kahwin..aku tak boleh la nak buat muka terkejut,sebab benda tu realiti..masing2 dah menjangkau ke alam 20,so,mmg betul lah kalau masing2 dah ada hala tuju hidup masing2..haiyaa..buat malu je kalau aku still buat muka terkejut depan diorang bila diorang kata nak kahwin..hek3..okay,aku buat biasa je nanti..hek3 mood:holiday2!!
biasa atau luar biasa? biasa kot..=p

No comments: