CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, January 2, 2011

2011~

asalamualaikum everyone! yea..dah lamaaaa sangat tak update blog.sorry..sorry and sorry..sebab busy sangat dua tiga hari ni..dengan registration,mengangkat barang2 yang superduper sikit(yaayy~sikit okay kali ni..percaya tak?wah3..=p

seriously,life kat uitm shah alam,memang totally different.sebelum masuk lagi aku dah fikir macam2,boleh ke aku nak sesuaikan diri kat sini..yela,kalau nak compare dengan kuantan,memang tak boleh la..especially dari segi keluasan lah kan..ha ha..duduk kat shah alam,boleh kurus i youu~naik tangga,turun tangga,naik bukit turun bukit..wah~ha ha..after registration,kemas2 barang dalam bilik,and jom balik!uh?ha ha..tak menahan..baru je register dah nak balik rumah!well..kata rumah dekat,kenalah gunakan peluang yang ada depan mata..=p owh,lupa nak cerita tentang roomate!of course new place,new roomate,and everything akan jadi baru,,..semua budak kuantan,tapi yang dua orang lagi tu,tak adalah rapat sangat,but yang seorang tu,mama saya!yaayy~~hey roomate!harap bersabar dengan saya ye kalau saya nakal..hek3.

this week,omg..happy..tak tahu nak kata macam mana..rasa macam balik semula pada life yang dulu,life yang aku memang rindu sangat2..entahla,i shouldnt feel this way,but entahla..=-= hopefully feelings permulaan tahun baru ni,kekal sampai bila2..amin~=)

on sunday,after makan tengah hari,aku dah balik kampus semula..ya allah,rasa macam homesick!semula!padahal dekat je kan dengan rumah,but still rasa macam tu..huaa~~nak nangis..=( hostel baru,tempat makan baru,kawan baru..rindu nak pergi makan malam dengan cartaz,nak cerita2 sebelum tidur..omg..seriously rindu sangat2..
"kakngah,now tak ada orang dah nak layan saya membebel..huaa~~saya takut orang lain tak tahan dengan perangai saya macam awak tahan dengan saya..=(miss you"

semalam,aku ke kolej cartaz,.rindu punya pasal..after sesi air mata,kitorang pergi dinner sama2..hope sangat dapat makan hari2 macam ni dengan cartaz..kitorang borak2 sampai malam kat tengah2 bazar tu,.thank you sebab layan saya ye kakngah..=p

harini,first day kami berkumpul..awal2 pagi dah kena bangun..liat benar nak bangun,.al maklumlah,dah lama tak bangun pagi macam ni..plus,semalam tak boleh nak tidur..maybe sebab tempat baru..feelings?nervous!ha ha..tak tahu lah kenapa..well today,'mama' saya balik,and pagi esok baru dia datang semula..nampak nya kena tidur sorang2 lah malam ni..huaaa~~~~balik cepat please?

azam tahun baru?nothing much..just hoping the best for my life..nak rasa happy dengan orang tersayang,family,friends..nak rasa bahagia,macam orang lain..nak get rid benda2 yang tak sepatutnya..and paling penting,memaafkan semua..yes,semua orang..sebab aku tak akan tenteram selagi tak buat macam tu..well,setiap orang deserve second chance kan?third chance maybe,if kena caranya..nak study elok2,and make my parents proud,.insyaallah..
happy new year everyone!

gain my trust back..