CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, January 16, 2010

SiNgLe Is BeTtER..

Tadi,time dalam kereta lily,
kitorang sempat borak2 tentang kawan2 kitorang yang ada bf..
perbualan kitorang lebih kurang cam ni la..
"waa~seronok nye kalu ada bf..best sangat..bila la nak ada bf enn??haiihh.."
aku,dhee n lily merenung masa depan,menanti,bila kehadiran seorang teman lelaki dalam hidup kitorang..
dan perbualan tadi,membuatkan aku terfikir kejap..
aku akui,aku pernah ada seseorang dalam hidup aku..
and once aku sayang,selamanya aku sayang..
and sayang tu takkan pernah berubah..
aku bukan jenis suka flirt ngan lelaki..
you guys who know me,tahu canne prangai aku yang sebenar..
kalau aku nak cari laki len time aku tengah ada relationship,boleh aje..
ada je laki yang sangat2 la baek minx declare ngan aku..
tapi aku tolak..
sebab apa??
sebab aku sayang kat bf aku..
tahla..
hidup ni rumit..
bila ada bf,nak kena jaga hati dia la,
nak kena kua dating la..
nak kena spent duit untuk dia la..
nak kena menangis la kalu ada poblem,
nak kena macam2 la..
tapi bila tak ada bf,memang teringin la nak rasa disayangi..
rasa cam nak kol hari2,msg hari2,
rasa cam nak kua date hari2,
bila tengok couple len happy,
aku pun nak cam tu jugak..
but as for me..
biarlah dulu..
aku doa banyak2,biarla pintu hati aku tertutup buat sementara waktu..
tuhan mesti dah tetapkan,ada seorang lelaki yang layak bertakhta kat hati kita,
yang layak hargai cinta yang kita bagi,
yang layak untuk membimbing kita ke jalan yang benar,..
tengok laki hensem depan mata sekarang ni pun cam tak ada perasaan je..
so0..
single is better..
dhee,lily..
dun worry..
kita kan howt!
ramai lagi guys yang hensem2 tunggu kita..
keh3..
conclusion nya..
KAMI HOWT!=)

8 comments:

ERi said...

hahahaha...same goes 2 me..;)

ain syuhada jamaluddin said...

haha~
kita bule wat group single se uitm ni..
keh3

mynameisdiha said...

haha. ain jangan jadi poyo lah.
kita hot. tak payah masuk group2x lah!

ain syuhada jamaluddin said...

fakhri pun hot..
so ble join group kita,..
nak fakhri??
keh3

Little Miss Lily said...

aku hot eh?
*malu*
terima kasih puji ;)

ERi said...

aaa...!!ak xmksudkn ak hot...huhu
i mean being single is better hehe..
btw,ad 1 ak nk kongsi; org tua jepun ad ckp.."cinta ni ibarat rame2..makin dikejar,makin jauh ia lari..tp lau kte biar..ia akn dtg sdri.."
so bg ak kn..as a student..better cmnie..tp nk couple pn xslh lau wat kte rse hapy..as long we know how tio handle it..
p/s:jgn mrh lau ak t'lbih eaa..huhu

ain syuhada jamaluddin said...

lily~
kamo0 memang howt..
leader for our howt group..
keh3
muah~

ain syuhada jamaluddin said...

fakhri~
xla..
aku xmra..
mmg ad betulnye apa yg kau kata..
so0..
single is better..
=)
thanx 4 everything..