CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, January 13, 2010

i dUn miNd...

i dun mind if im having problem with the love one..
but benda tu jadi lagi saket if melibatkan kawan2..
ya allah..
dah tak ada air mata nak keluar lagi..
nape kau wat aku macam ni??
aku percaya kat kau..
aku sayang kau..
aku really care sal kau..
aku cukup risau kalau kau sakit..
tapi nape wat aku cam ni??
if betul aku pernah buat salah kat kau..
aku mintak maaf..
seriously dari hati aku..
tapi jangan wat aku macam ni..
aku sedih..
sangat sedih..
kau kawan aku..
and apa kau rasa kalau kawan kau buat benda yang sama kat kau?
sedih tak??
think about that dear..
bukan niat nak membalas dendam atau apa..
juz meluahkan apa yang tersirat..
sebab sakit yang aku rasa..
sangat dalam..
and takkan ada ubat nak cure sakit aku ni..
just wish all the best..
n take care of yourself..
if ain tak tegur,bkan ain benci..
tapi ain sayang,n ain tak nak luka kan hati sape2 pun..
tq sebab pernah jadi seseorang dalam hidup ain..
=)

2 comments:

ERi said...

sabar ye ain..rmember,u r not alone..u hav friends dat support u,family..think of em..perjalanan hdup kte still jauh,ad byk lg yg kte kna tempuh..be strong!;)

ain syuhada jamaluddin said...

emm..
tq..
hope u cn b the one..
t pape..aku cr kau k..
thanx 4 everything..