CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, January 12, 2010

iNiLaH hAsIlNyA..

haha~
semalam ada perkara lawak yang berlaku..
memandangkan handphone saya rosak,
so saya hantar la handphone saya untuk di repair..
and abang kat kedai tu,bagi saya handphone dia untuk diguna sementara waktu..
tapi saya lupa nak mintak kat abang tu charger,,..
nasib baik la housemate saya ada charger sama ngan handphone tu..
so saya pun pinjam la..
then afta guna,of course la saya nak pulangka balik charger tu pada tuan dia..cik dhee kita..
saya nak cabut charger tu..
tiba2..
prekk...
waa~~charger tu tercabut!terbelah dua!
huaaa~~
nak nnges!!
dhee boleh bantai gelak kat saya..
aduss~~saya risau tau??
haiihh..
tapi bila tengok dia bnatai gelak,saya pun bantai gelak skali la..
bahaha~~
then dengan perasaan yang teramat la bersalah,
saya try dengan sedaya upaya,membaiki charger tu semula..
bagi kepala charger tu melekat semula..
yess!!
kepala charger tu melekat!alhamdulillah..
fuhh~~lega aku..
then try masukkan semula kat plug
tiba2...
toinkkk...
kepala charger tu melantun keluar..
huaaa~~~
dhee n farah apa lagi.,.
bantai gelak skali lagi..
itulah hasilnya..
kalau bajet terror..
so..start from semalam..
aku decide,nak cari bakal suami engineer la..
haha~~
nanti kalau rosak apa2 kat rumah,
aku tak payah la bajet2 terror..
hehe~~
wink2
pss~~dhee,sorry again...
aku ingat nak ganti charger kau,but since kau kata ada charger satu lagi..
aku tak jadi nak ganti..
keh3..
sorry again..
xsngaje kott...
muahh~~

2 comments:

mynameisdiha said...

ni lah pemusnah barang2x. ahhahha :D

ain syuhada jamaluddin said...

ehe~~
owh tidaakkk!!
xsngajela syg..
sorry..
kui3