CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, January 17, 2010

hIdUp ni saTu pEnGoRbAnAn..

first day in my new class...
wearing new heels..
sila jeles ye kawan2..=))
aku kena prepare bangun awal,sebab jadual klas semua waktu pagi..
alhamdulillah..
at least tak ada la aku bangun lewat lagi lepas ni..
bagi aku,tak ada poblem untuk bangun awal,cuma pagi ni,LIAT sikit la..
ehe~maklumla,dah lama tak bangun awal..
dulu,bangun pun nak solat subuh,then sambung tido balik,
now afta solat trus kena siap2..
ehe~its uke for me..
aku agak risau debate hari ni,sebab semalam,aku tak prepare apa2,juz tulis point je,
tawakal je dalam kelas hari ni..
dulu,i've built my confident if nak present apa2 depan kelas,
now i've to start all over again,
n i hope i can give the best for my group,
insyaallah..
agak pelik masuk klas baru,
dulu,kalau masuk klas je,aku dah start bising2,
but hari ni kena control sikit..
freshie la katakan..=)
alhamdulillah jugak,debate postponed on wednesday,
so ada masa la lagi untuk aku prepare..
then time lecture class,
combined ngan my ex class..
terharu jugak,bila one of my exclassmate,wani cakap ngan aku,
"ain dah start kelas baru ea?bila start?"
mata wani start berair..aku rasa bersalah sangat..
aku terdiam kejap..nak nanges pun ada..=(
then sorang lagi my classmate tanya,"ain dah masuk klas f?"
"yup,ain masuk klas f.."
hmm..dear all my classmate,im so0 happy to know you all..
n thanx because u guys really concern about me..
its uke,we still can meet each other during lecture class,en??
gonna miss u all..
honestly,
jauh kat sudut hati ain,
ain sedih nak tinggal korang semua,
but i've to..
sorry guys..
hidup ni satu pengorbanan
and that's we call life..
and aku kena sacrifice
just to make other people happy..
yea,aku jadi kuat and tabah sebab ada housemate yang sangat protective,
aku rasa selamat sangat bila ada housemate dekat ngan aku,
and aku fikir,if itu je yang boleh buat aku rasa sangat di appreciate,..
hidup ni satu pengorbanan...
pss~aku dengar lagu 'its hard for me to say im sorry'
teringat kat faliq..sebab faliq penah bagi lagu ni..
nak tergelak pun ada,sebab dia pernah wat aku marah
actually marah tipu2 je..
how come ain nak marah faliq..=)
then beria faliq mintak maaf,but aku buat bodo je..
dia msg aku tak reply,dia kol aku tak angkat and aku siap reject lagi,
and guess wat???
one day before raya,aku kol faliq
and faliq menangis sebab aku wat cam tu..
sampai demam faliQ!
ehe~
sorry..saje je nak tengok faliq cuak ke tak..
nanti kalau faliq dah g mesir,ain tak leyh kcau da..
kui3..sorrryyyy...
ain terkekek2 gelak ingat cite ni..=)
jgn mara k..

No comments: