CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, January 17, 2010

nOw i rEAlIsED..

now aku sedar,
if we being nice to people,
doesn't mean we can get the same thing..
sumtimes aku terfikir,
terlalu banyak aku bersabar ngan orang,
terlalu banyak aku menyayangi diri seseorang,
especially kawan2,
terlalu banyak aku dengar masalah2 orang,
tapi,tahla..
aku tahu,tak semua kawan2 aku macam tu,
and aku bersyukur sebab masih ada kawan2 yang sudi dengar cerita2 aku,
yang masih sudi pinjamkan bahu diorang bila time aku menitiskan air mata,
yang masih tak jemu2 nasihatkan aku..
alhamdulillah..
aku bersyukur..
tapi bila difikirkan balik,
bila dengar advice2 kawan2,
aku sedar,
aku tak boleh jadi terlalu baek pada semua orang..
sebab tak semua orang akan buat benda yang sama macam yang kita buat,
aku tak kata aku nak jadi jahat,,
no..cuma nak kurangkan sikit kebaikan tu..=)
yes..
and aku baru sedar tu..
so AIN SYUHADA JAMALUDDIN,
start a new life..
berubah la uke..
pss~fakhri,u should do the same thing..
jaga hati sendiri before jaga hati orang..=)

6 comments:

oops did I just say that? said...

betul tu ain, you can care about your friends but not until they take advantage of you.
lagi2 ain dah masuk UiTM, mcm2 orang ain akan jumpa.kmimi dlu pun uitm juga, so I know.
whatever you do, don't be dependent on others. ain kena independent sebab it's a tough world out there.
concentrate on your studies, and I mean it.

ain syuhada jamaluddin said...

yea..
insyaallah..
pray 4 me uke..
thnx kak mimi~

ERi said...

huhu..yeaa cik ain...;)
ehmm..one more thing,theres word said.."buat baik bia b'pd2..buat jht jgn s'kali.." tp kn bg ak buat jht jgn sesekali tu kne ubh cket..mksud ak,nk buat jht tu mst,tp bialh b'pd2 jgk..haha

ain syuhada jamaluddin said...

haha~
betul2..
ala,skali skala xpe..
jgn slalu..
kui3

bukanfarah said...

aku suka ayat last tuh.
jaga hati diri sendiri dulu ye cik ain,
jangan bagi terluka.

bukan kau je sedih, aku pun sedih jugak.


:)

*terasa diri caring lah pulak*:P

ain syuhada jamaluddin said...

ehe~
tq dear..
muah~
sayang kau..